Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیرا جعفرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور " WWW.BAFIA.IR " ثبت‌نام و مشخصات خود را درج نمایند.

وی ادامه داد: آیین نامه اعطای تابعیت ایرانی به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی برای اجرا به استانداری‌ها ابللاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس این مصوبه هر زن ایرانی که با مرد غیرایرانی ازدواج کرده و دارای فرزند زیر ۱۸ سال است می‌تواند متقاضی اعطای تابعیت برای فرزندش باشد.

جعفرزاده افزود: همچنین هر فردی که از مادر ایرانی و پدر غیرایرانی متولد شده و بیش از ۱۸ سال تمام داشته باشد می‌تواند تابعیت ایرانی درخواست کند.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید عملیات ثبت نام خود را در ابتدا انجام دهند اضافه کرد: سپس براساس نوبت دهی که به این افراد اختصاص داده می‌شود، زمان مراجعه حضوری برای ارائه مدارک مورد نیاز به آنها اعلام می‌شود.

هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) و در اجرای ماده واحده قانون اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی، آیین نامه اجرایی نحوه اعطای تابعیت به افراد مشمول این قانون را تصویب کرد و «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری ۲ هفته بعد (۱۳ خرداد ۱۳۹۹) آن را برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، اطلاعات، امور خارجه و معاونت حقوقی رییس‌جمهوری سیزدهم خردادماه ابلاغ کرد.

براساس این آیین‌نامه، هر زن ایرانی که با مرد غیرایرانی ازدواج کرده و در نتیجه این ازدواج، دارای فرزند زیر ۱۸ سال باشد و هر فردی که از مادر ایرانی و پدر غیرایرانی متولد شده و بیش از ۱۸ سال تمام داشته باشد می‌تواند متقاضی اعطای تابعیت برای فرزند خود باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اتباع خارجی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اتباع خارجی ارومیه آذربایجان غربی اتباع خارجی ارومیه اعطای تابعیت ۱۸ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت

به گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، کلیه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌توانند از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای پیش‌ثبت‌نام اولیه به سایت نمایشگاه به نشانی elecompiran.com مراجعه کنند.

پیش‌ثبت‌نام الکامپ ۲۷ تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

نصر تهران اعلام کرده است: «پیش‌ثبت‌نام اولیه هیچگونه دلیلی جهت ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.»

همچنین انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از متقاضیان درخواست کرده است به صورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج‌شده روی سایت، فرایند ثبت‌نام را طی نمایند.

همچنین می‌توانند در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تایید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش‌ثبت‌نام فعال می‌شود.

منبع:دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • اکثر زباله گردها اتباع هستند
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز پیش‌ثبت‌نام الکامپ بیست و هفتم از ۳ اردیبهشت
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت
  • رمالی خانوادگی در فردیس