Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران ضمن بازدید از فدراسیون و ساختمان در حال احداث، تفاهم نامه‌ای را با فدراسیون دوچرخه سواری امضا کردند.

در این تفاهم نامه مقرر گردید زیرساخت‌های دوچرخه سواری که به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در حوزه سلامت و هم در مباحث شهری مثل کاهش ترافیک، کاهش آلودگی‌ها و کاهش هزینه‌ها مؤثر است برای استفاده عموم فراهم گردد هدف از این تفاهم نامه، مهیا شدن بستری مناسب برای برگزاری همایش‌ها، مسابقات و آماده کردن زیر ساخت جهت تردد دوچرخه سواران منطقه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این نشست گفت: همان طور که در جلسات قبل به آن اشاره داشتیم ما توانایی برگزاری مسابقات و نمایشگاه را در منطقه ۱۷ داریم و امیدواریم با توجهی که شهردار محترم منطقه نسبت به دوچرخه سواری دارند در آینده نزدیک بتوانیم گام‌های مؤثری برداریم. نصب تابلو حق تقدم با دوچرخه یکی از نکات کلیدی در احداث در خیابان‌ها است که باید به آن توجه زیادی داشت.

محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ هم با اشاره به اینکه ما باید از فضای عرض گذر خودرو کم کنیم اظهار داشت: همواره تاکید زیادی بر استفاده از دوچرخه در حمل و نقل شهری داریم. حتی مدیران را در نواحی شهرداری مکلف به استفاده از دوچرخه کردیم که با استقبال آنها روبرو شده و امروز شاهد آن هستیم که در سرکشی‌های میدانی از این وسیله استفاده می‌کنند. ما باید از فرصتی که به خاطر کرونا به دست آمده استفاده کنیم و برای فرهنگ دوچرخه سواری ورود جدی داشته باشیم. پس باید تا آنجا که امکان دارد از فضایی که برای عرض گذر خودرو وجود دارد کم کرده و به فضای دوچرخه سواری اضافه کنیم.

در پایان مراسم تفاهم نامه‌ای میان فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه ۱۷ برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری توسط هر دو نماینده به امضا رسید.
 

کد خبر 4998942

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری خسرو قمری فدراسیون دوچرخه سواری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی باشگاه پرسپولیس فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی تیم ملی فوتسال ایران فیفا وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی فدراسیون دوچرخه سواری تفاهم نامه منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند