Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ظرفیت عظیم نهفته در جامعه آزادگان باید مورد توجه بیش از پیش هنرمندان و نویسندگان قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی واحد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت عظیم نهفته در جامعه آزادگان بایستی مورد توجه بیش از پیش هنرمندان و نویسندگان قرار گیرد تا بتوانیم از پشت خاکریز اسارت، شجاعت ها را به تصویر بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرارسیدن 26 آبان سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی افزود: آزادگان با وجود هجمه‌های تبلیغاتی و جنگ روانی فراوانی که در دوران اسارت در زندان‌های رژیم بعثی عراق متحمل می‌شدند،  توانستند با ایمان به خدا و تأسی از ائمه اطهار (ع) در این میدان جنگ نابرابر و مظلومانه، در برابر آخرین ترفندهای شیطانی صدام و اربابان مستکبرش پیروز شوند و پرچم انقلاب و اسلام را در عمق خاک دشمن به اهتزاز در آورند.

آزادگان استان البرز از ایثارگری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر کردندفرمانده ارتش: برای صیانت از عزت کشور باید پیرو آزادگان باشیمکنگره ملی الماس‌های درخشان با حضور آزادگان در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه آزادگان ایران اسلامی با پایداری خویش در دوران اسارت، واژه ایستادگی را در گستره جهانی معنی کردند، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی کلید واژه‌ای است که آزادگان عزیز به آن معنای جهانی بخشیدند و آن را به عنوان یگانه مسیر پیروزی در برابر زورگویان و مستکبران به جهانیان عرضه داشتند.

واحد بیان کرد: اکنون و در این برهه زمانی حساس منطقه و جهان، هوشیاری و بیداری ملت سرافراز ایران اسلامی و رهبری آگاه و انقلابی نظام رمز پیروزی در هر توطئه و شکست دسیسه‌ها و فتنه‌های نظام سلطه و صهیونیسم است.

وی افزود:  ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی با چراغ هدایت ولایت فقیه و رهبری هوشیارانه و شجاعانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) همواره رفتار جبهه دشمن را رصد و با مراقبت عوامل درونی آنان روزنه‌های امید و نفوذ دشمن را شناسایی و خنثی نموده و با درایت و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اجازه تعبیر رویای شیطانی را به شیطان بزرگ و جبهه متحدانش نخواهند داد.

انتهای‌پیام/131/ی

R41374/P1549/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان جنوبی امضا شد تصویب یک آیین نامه برای پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان دل‌های مومنان معین محتاجان در رمضان؛ برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دشت آزادگان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان جنوبی امضا شد تصویب یک آیین نامه برای پرداخت کمک معیشت ماهانه به جانبازان و آزادگان دل‌های مومنان معین محتاجان در رمضان؛ برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دشت آزادگان مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم توصیه عضو مجلس خبرگان رهبری به رسانه‌ها / انتشار اخبار با چاشنی شیطنت ‌‌دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند + فیلم ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم دغدغه بچه هیئتی‌ها برای حفظ سلامت و جان مردم / رعایت اصول بهداشت‌ یک واجب "عقلی و شرعی" است + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند روحانی: کنکور برگزار می‌شود/ واکنش به توافق سازش امارات و اسرائیل درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیرو‌های مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بروز‌ترین و مجهز‌ترین سامانه‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیرو‌های مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده ایم.   وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.   امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیرو‌های بی‌ادعا در نیرو‌های مسلح هستند.   فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور در پایان دوران مقدس سربازی را شاداب‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و خاطر نشان کرد: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

دیگر خبرها

  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • تنها راه نجات جامعه توسعه فرهنگ همگرایی است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی