Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک بر ضرورت استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های قانونی برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: توزیع عادلانه کالاهای اساسی و تلاش حداکثری برای رفع مشکلات صنایع دو انتظار مهم از اداره صمت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره صمت اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید بتواند از ظرفیت اصناف برای حفظ آرامش بازار و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این برهه حساس کنونی هم به لحاظ شرایط اقتصادی و هم به لحاظ ویروس کرونا، پذیرفتن مسئولیت کار دشواری است و برای خدمت صادقانه باید بصورت شبانه‌روزی تلاش کرد.

فرماندار عنوان کرد: با توجه به شعار "جهش تولید" اداره صمت در خط مقدم توسعه صنایع و حمایت از واحدهای تولیدی قرار گرفته که رئیس جدید باید بتواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و کارگروه‌های تخصصی از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات صاحبان صنایع را به حداقل برساند.

خطیبی افزود: به دلیل اینکه اداره صمت با معیشت و اشتغال مردم ارتباط مستقیم دارد، انتظارات مسئولان و مردم از آن بالا بوده که امید است با تعامل موجود بین دستگاه‌ها در راستای خدمت حداکثری به مردم گام‌های بلندتری برداشته شود.

نماینده عالی دولت در قرچک گفت: توزیع عادلانه کالاهای اساسی باید به نحو احسن در شهرستان صورت گیرد و علیرغم وجود تمام نگرانی‌ها با توجه به شرایط تحریم و دیگر مشکلات اقتصادی، فضای خوبی با مدیریت همه‌جانبه مسئولان مربوطه حاکم شود.

فرماندار بیان داشت: شیوع ویروس کرونا فشار زیادی بر اصناف و کسبه وارد کرد اما این قشر به دلیل حفظ سلامتی مردم همکاری خوبی برای مقابله با این بیماری داشتند که انتظار داریم کماکان این تعامل برقرار باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قرچک رئیس اداره صمت اداره صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب

مدیرشرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از زون‌بندی شبکه آب‌رسانی شهر شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی خبر داد.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آب‌رسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون‌بندی با اجرای رینگ‌های اصلی شروع شد

وی با بیان این‌که شرکت آب‌وفاضلاب تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی خود را برای تأمین آب آشامیدنی ادامه خواهد داد، افزود: لزوم زون‌بندی، توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در برخی نقاط شهر به ۱۵۰ متر هم می‌رسد، همچنین اجرای طرح زون‌بندی شبکه آب آشامیدنی می‌تواند به توزیع عادلانه آب در تمام مناطق شهر کمک کند.

مدیر شرکت آب‌وفاضلاب چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده‌گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند، تغذیه می‌شود.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آب‌رسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین محله معلم و بروم پهنه در شرق شهر، تاکید کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز به آب بیشتر، شبکه آب‌رسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده‌نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از احساس نیاز به انجام زون‌بندی شبکه آب‌رسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین، قرارداد بسته شد و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: از آن جایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر است و از صبر و شکیبایی شهروندان تشکر می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، هم اکنون شرکت آب و فاضلاب استان به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آب‌رسانی می‌کند.

کد خبر 747241

دیگر خبرها

  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • رشد ۲۶ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱
  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • ۱۰۱ میلیون دلار ارز به نیازهای خدماتی تخصیص داده شد