Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرآیند ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه طبق آیین نامه پذیرش قهرمانان ورزشی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

در این نشست، دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز فرآیند ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه طبق آیین نامه پذیرش قهرمانان ورزشی خبر داد و افزود: ورزشکاران مدال آور که سه مقام کشوری داشته یا دو سال به صورت متوالی عضو تیم های ملی بوده و رکورد ملی را سه بار جا به جا کرده باشند، می توانند در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته تربیت بدنی پذیرش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین مدال آوران المپیک، بازی های آسیایی و دانشجویان جهان و یونیورسیادهای جهانی دانشجویان می توانند در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته های تربیت بدنی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

دکتر لشگری با بیان اینکه فرآیند ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه پس از پنج سال وقفه از سر گرفته شده، خاطرنشان کرد: آیین نامه جذب قهرمانان ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با قوانین و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تائید سازمان سنجش کشور تنظیم شده است. بر همین اساس، جذب قهرمانان ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی از ترم نخست سال تحصیلی 1400-1399 آغاز خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره یار و یاور ورزش ملی بوده، تأکید کرد: ایجاد انگیزه مضاعف، شور و نشاط فرهنگی و ورزشی و توسعه ورزش در سطح دانشجویان، اعضای هیأت علمی، کارکنان و خانواده های آنان، جزو برنامه های اصلی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر لشگری، اسکیت را از رشته های مفرح خانوادگی دانست و اظهار داشت: یکی از اهداف مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، توسعه ورزش هایی است که قابلیت انجام به صورت خانوادگی دارند. اسکیت از جمله رشته هایی است که علاوه بر حفظ و ارتقای سلامتی افراد و ایجاد شور و نشاط، منجر به تحکیم خانواده ها می شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: توسعه رشته اسکیت به عنوان ورزش خانوادگی در دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار ما قرار دارد و علاوه بر این، شرایط تیمداری حرفه ای و ورود به لیگ اسکیت را بررسی خواهیم کرد.

خانواده دانشگاه آزاد اسلامی، رایگان از امکانات فدراسیون اسکیت استفاده کند

بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت ایران و نایب رئیس فدراسیون اسکیت آسیا همچنین در این نشست گفت: اسکیت، یک ورزش همگانی، حرفه ای و قهرمانی است که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. این در حالی است که ورود اسکیت به بازی های المپیک نشان دهنده توجه ویژه کمیته بین المللی المپیک به رشته های جوان پسند و خانواده پسند است.

وی با بیان اینکه اسکیت، 12 رشته را تحت پوشش قرار می دهد، ادامه داد: افراد از دو سالگی تا کهنسالی می توانند در این رشته ورزشی فعالیت کنند و در حال حاضر، نزدیک به پنج میلیون نفر در کشور به این ورزش می پردازند که آمار قابل توجهی است.

محمدرضایی، انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون اسکیت را نقطه عطفی در ایجاد انگیزه مضاعف برای جوانان و به ویژه دانشجویان دانست و تأکید کرد: قطعاً همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با فدراسیون اسکیت، به توسعه این رشته مفرح در سطح ملی کمک شایانی خواهد کرد.

وی تصویب آیین نامه ادامه تحصیل قهرمانان ورزشی در این دانشگاه را از جمله امتیازهای انگیزشی ارزنده برای تمامی قهرمانان ورزشی و از جمله فعالان رشته اسکیت دانست و گفت: بر اساس تفاهم نامه همکاری، تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با ارایه معرفی نامه، از امکانات فدراسیون اسکیت در سراسر کشور به صورت رایگان استفاده کنند.

محمدرضایی، ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزشی، به لیگ اسکیت ورود و به صورت حرفه ای در این رشته نیز تیمداری کند.

در پایان این نشست صمیمی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران به امضای دکتر امیرعباس لشگری و بهمن محمدرضایی رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تربیت بدنی قهرمانان ورزشی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری فدراسیون اسکیت آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان برای ساخت مسکن کارکنان با بانک مسکن تفاهم‌نامه امضا کرد.

شورای تعاونی مسکن دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان متشکل از رئیس و معاونان دانشگاه، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خوزستان و ایلام، مدیران عامل تعاونی‌های مسکن و رؤسای واحد‌های دانشگاهی استان برگزار شد.

در پایان این نشست که با حضور یاور عسکری، مدیر شعب بانک مسکن خوزستان برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای میان دانشگاه آزاد اسلامی و بانک مسکن استان خوزستان با موضوع تخصیص منابع و اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن برای کارکنان این دانشگاه به امضا رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مسکن برای کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد