Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه فرهنگی_جهادی حضرت مهدی(عج) صبح امروز با فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان دیدار کرد

به گزارش برنا از روابط عمومی قرارگاه فرهنگی_جهادی حضرت مهدی (عج)، سردار محمد قنبری در این دیدار برای مشارکت در طرح های مواسات و اطعام قرارگاه اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: متاسفانه در بحث های جهاد و کمک های خودجوش شاهد تکرار کمک رسانی به مناطق مختلف هستیم که این یک معضل است به طوری مثلا در یک منطقه حاشیه نشین و محروم شاهد تکرار مکرر کمک هستیم ولی مثلا در منطقه اطراف و همجوارش هیچ کمکی دریافت نمی شود

سردار قنبری تصریح کرد: برای جلوگیری از این معضل بانک اطلاعاتی مناطق هدف محرومیت و کمک هایی که تاکنون به آن ها شده است به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و همیاری دیگر نهادها و گروه های جهادی تهیه شده است تا به گروه های جهادی و خیری برای کمک تاثیرگذار و بهره ور به مناطق واقعا نیازمند و هدف ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به طرح های مواسات نیروی انتظامی هم گفت: نیروی انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی آن تاکنون چندین بار اقدام به مواسات و کمک همدلی در نقاط مختلف کشور کرده است.

فرمانده قرارگاه حضرت فرهنگی_جهادی حضرت مهدی هم در این دیدار گفت: رزمایش قرارگاه فردا در زاهدان برگزار می شود، در این رزمایش 10 هزار پرس غذا و 5 هزار بسته بهداشتی ویژه کرونایی و هم‌چنین بسته‌های فرهنگی در مناطق محروم و حاشیه‌ شهر زاهدان توزیع می‌شود.

وی افزود: این رزمایش به کمک مجمع گروه‌های جهادی سیستان و بلوچستان و با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان برگزار می‌شود و مرحله بعدی آن در مناطق محروم منطقه بلوچستان برگزار خواهد شد.

سهیلی از مشارکت فعال شرکت‌ها و بنگاه‌های مختلف در این رزمایش گفت و افزود: شرکت‌های لبنی‌، بانک‌ها، کارگزاری‌ها، صندوق‌ها، قرض‌الحسنه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی در این رزمایش حضور فعالی دارند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلامی سهیلی زاهدان فرمانده جوان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: این زمین زلزله در عمق ۷ کیلومتری بوده است وتاکنون خساراتی گزارش نشده است.
محبی افزود: این زمین لرزه در ۲۴ کیلومتری مسجد حضرت ابوالفضل، ۷۵ کیلومتری گلمورتی و ۲۰۶ کیلومتری زاهدان رخ داده است.

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل