Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام:بانک ملی از همراهان همیشگی کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی برای نیازمندان است

به گزارش برنا از ایلام ؛موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد گفت :سال گذشته بیش از ۲۴ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانک ملی صرف اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد ایلام شده است و این بانک به بیش از ۸۵ درصد تعهدات خود عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوادامه داد:سهم در نظر گرفته شده برای بانک ملی استان جهت اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امسال نیز حدود ۲۴ میلیارد تومان است که امیدواریم این بانک امسال نیز بتواند همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشته باشد.

 یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی ایلامگفت :مشارکت در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان از افتخارات هر ساله بانک ملی است.

او افزود:بانک ملی علاوه بر تسهیلات اشتغال زایی در زمینه تسهیلات مرتبط با بیماری کرونا با کمیته امداد همکاری خوبی دارد.

اودر ادامه گفت :یکی از مشکلات و موانعی که که در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان ایجاد مانع و باعث کندی شده است مشکل نبود ضامن برای مددجویان است که امیدواریم این موضوع تسهیل و برای آن چاره اندیشی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته امداد ایلام بانک ملی ایلام کمیته امداد اشتغال زایی بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۱۷ درخواست اشتغال از سوی مددجویان این اداره کل در استان ثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی‌اکبر نخعی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه سامانه‌ای برای سهولت در ثبت نام مددجویان و افراد نیازمند جویای کار را‌ه‌اندازی شده که ثبت‌نام‌ها در آن صورت می‌گیرد، افراد مستعد اشتغال دهک یک تا پنج می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. 

وی با بیان اینکه به داوطلبان اشتغال بعد از ثبت‌نام و بررسی موارد تسهیلات بانکی هم اعطا می‌شود، افزود: استعدادسنجی، مشاوره قبل و حین اجرای طرح و نظارت سه تا پنج ساله در طرح‌های اشتغال ایجاد شده از دیگر خدمات است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی گفت: سال گذشته 11 هزار و 517 درخواست اشتغال از سوی مددجویان این اداره کل در استان ثبت شده است.

توزیع 397 هزار پرس غذا بین نیازمندان خراسان‌ جنوبی

قائم عبداللهی نیز اظهار داشت: در قالب طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان 397هزار پرس غذای گرم به ارزش 31 میلیارد و 688 میلیون تومان و 256 هزار افطاری ساده به ارزش 6 میلیارد و 269 میلیون تومان و 20 هزار سبد معیشتی به ارزش 12 میلیارد و 128 میلیون تومان در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌ جنوبی گفت: تعداد آشپزخانه راه‌اندازی شده در این طرح 177 آشپزخانه در کل استان بوده است و جمع کل عملکرد اطعام مهدوی که با همکاری امداد و مراکز نیکوکاری انجام شده بالغ بر 50 میلیارد تومان است. طرح اطعام مهدوی با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مراکز نیکوکاری انجام شده است.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد