Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اختلاف باشگاه های فوتسال با کمیته فوتسال و تیم ملی برای زمان شروع لیگ برتر فوتسال گفت: در این زمینه ما منافع تیم ملی و تیم حاضر در جام باشگاه های آسیا را در نظر می گیریم. اولویت با این تیم ها است.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص تهدید چند باشگاه مبنی بر کناره گیری از لیگ در صورت شروع لیگ از مهرماه تاکید کرد: بعضی از مدیرانی که چنین حرفی زده اند تیمشان آماده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانیم که شرایط در حال حاضر سخت بوده و هزینه ها هم بالا است ولی این باشگاه ها هم دنبال بهانه جویی هستند.

غفاری افزود: باشگاه هایی که تهدید به نیامدن می کنند مثل تیم های فوتبال هستند که می گفتند در لیگ برتر حاضر نمی شوند ولی در نهایت تمام آنها در مسابقات شرکت کردند.

وی یادآور شد: این هفته و یا هفته آینده جلسه ای در سازمان لیگ فوتسال تشکیل می شود تا تصمیم نهایی برای زمان شروع لیگ گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیشنهاد سازمان لیگ فوتسال شروع مسابقات فصل آینده لیگ برتر از دهم مهرماه است ولی تعدادی از باشگاه ها تاکید کرده اند بازی ها باید بعد از اتمام جام ملت ها و جام باشگاه های آسیا یعنی از اول دی ماه شروع شود.

کد خبر 4999066 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال محمدرضا غفاری هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی باشگاه پرسپولیس فوتسال تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی ورزش همگانی تیم ملی فوتسال ایران فیفا وزارت ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد

مدیرکل مدیریت بهداشت و بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی ایران گفت: اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از اولویت‌های سازمان دامپزشکی در حوزه طیور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید کرمی شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست با مدیرکل دامپزشکی استان اظهار کرد: دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور در سال جاری سه برنامه را در دستور کار دارد که تقسیم بندی مناطق کشور به مناطق با ریسک بالا، ریسک پایین و مناطق بدون ریسک نخستین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های بهداشتی دفتر طیور سازمان دامپزشکی کشور بر اساس این تقسیم‌بندی‌ها متغیر خواهد بود، گفت: همچنین اجرای برنامه واکسیناسیون و پایش بیماری سالمونلا از دیگر مواردی است که به عنوان اولویت‌های دفتر طیور در کنار اجرای سایر برنامه‌ها در دستور کار دارد.

مدیرکل بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه خوشبختانه وضعیت استان قزوین علی‌رغم تراکم بالای واحدهای پرورش طیور مناسب است، اضافه کرد: بنابراین این استان می‌تواند به عنوان یک الگوی مناسب در رعایت ضوابط امنیت زیستی و پیشگیری و کنترل بیماری‌های طیور در سطح کشور مطرح شود؛ چرا که تا کنون در بحث بیماری‌ها موفق عمل شده است.

مهدی جلوخانی، مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم در این دیدار گفت: استان قزوین دارای واحدهای اجداد تخم گذار منحصر به فرد در کشور و همچنین یک واحد اجداد گوشتی است و با توجه به کمیت و ظرفیت واحدهای مادر تخم گذار و گوشتی و همچنین نیمچه گوشتی و تخم گذار تجاری مراقبت ویژه ای را از منظر اقدامات بهداشتی قرنطینه‌ای طلب می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش ضمن اشاره به کمبود نیروی کارشناسی در اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشریح کرد: نخستین واحد جوجه‌کشی دارای رتبه A+ در استان قزوین قرار دارد و همچنین ظرفیت تولید طیور در استان قزوین بیش از ۲۷ میلیون قطعه است که بیش از ۱۶ میلیون قطعه در حال حاضر فعال هستند.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین ادامه داد: در همین راستا اداره کل دامپزشکی برنامه‌های مراقبت فعال و غیرفعال، نمونه‌برداری‌های دوره‌ای، تشکیل جلسات مشترک با دستگاه‌های اجرایی ذیربط و اطلاع‌رسانی‌های بهداشتی از طریق ارسال پیامک، توزیع پوستر، بروشور و کلاس‌های آموزشی در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 745604

دیگر خبرها

  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • شروع ستاره لژیونر با توپ پُر در جام ملت‌ها
  • شروع تیم ملی فوتسال با یک برد خفیف مقابل همسایه
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داروهای جدید
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار/صرفه جویی ارزی ۲۰۰ میلیون دلاری با رشد تولید