Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان بعد از ظهر شنبه در نشستی خبری به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: مرحله دوم کمک مومنانه که از عید غدیر خم تا انتهای ماه صفر خواهد بود با توجه به وجود نیک اندیشان بسیار زیاد در استان فارس قبل از شروع این رزمایش نیک اندیشان استان فارسی بالغ بر ٨٠ هزار بسته معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم این رزمایش پیش بینی می‌شود که بالغ بر ٢٠٠ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار بگیرد این در حالی است که در مرحله اول بالغ بر ٢٨٠ هزار بسته در اختیار جامعه هدف این دستگاه خدماتی قرار گرفت.

بذرافشان تاکید کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که در فارس ۱ میلیون پرس غذای گرم در اختیار نیازمندان قرار داده شد و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این میزان در مرحله دوم به ۲ میلیون پرس افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ١٢ میلیارد و ۶٠٠ میلیون ریال وام ودیعه مسکن در اختیار نیازمندان قرار گرفته و سعی شده تا با نزدیک شدن به ایام محرم و آغاز ماه مهر با اجرای طرح مهر حسینی نسبت به حمایت از ٢۵ هزار دانش آموز تحت پوشش و ۴ هزار و ۵٠٠ دانشجوی تحت حمایت این دستگاه خدماتی اقدام شود.

او یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی جدید نظام آموزشی کشور در راستای بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی در آموزش با احصا تعداد دانش آموز نیازمند نسبت به خرید تبلت و موبایل در راستای فراگیری آموزش‌های مجازی اقدام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: ١٨ میلیارد ریال نیز به عنوان وام کارگشایی در اختیار مخاطبان این بخش قرار گرفته تا بخشی از مشکلات آنان کاهش یابد.

او خبر از امضای تفاهم نامه اهدای ٢ هزار سری جهیزیه به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس داد.

کد خبر 4999106

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کمیته امداد فارس ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه کرمانشاه اختیار نیازمندان قرار مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

طوسی گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

کد خبر 6086614

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ترانزیت ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تن کالا از قلمرو کشور
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم