Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:28:32 GMT

برانکو و عمان از تعویق بازیها خوشحالند!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۴۱۲

برانکو و عمان از تعویق بازیها خوشحالند!

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به تعویق افتاده است و این خبر برای تیم ملی عمان به شکلی ویژه حائز اهمیت است.

به گزارش "ورزش سه" پس از تعویق یکساله برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، بدون تردید شاگردان برانکو ایوانکوویچ سود ویژه‌ای را از این تعویق داشتند چرا که فوتبال عمان پنج ماه است به صورت کامل تعطیل شده و بدون هیچ تمرینی باید بازیکنان تیم ملی این کشور مهیای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی می‌شدند؛ عمانی‌ها بر این مسئله واقف بودند که برگزاری مسابقات در موعد مقرر می‌تواند مصائب و مشکلات فراوانی برای آن‌ها با توجه به تعطیلی طولانی مدت تمرینات داشته باشد اما این تعویق بدون شک یک خوش‌خبری به آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار غیر رسمی حاکی از آن است که رقابت‌های ورزشی قرار است از حدودا یک ماه دیگر به صورت تدریجی آغاز شود و بازیکنان می‌توانند خود را مهیای بازی کنند؛ تعویق مسابقات ملی باعث شد تا عمانی‌ها فرصت بسیار خوبی را به دست آوردند تا بتوانند با تیمی قدرتمندتر در مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کنند.

 

نکته جالب در فوتبال عمان این‌که برخلاف سایر نقاط دنیا بازیکنان در اردوهای باشگاهی آمادگی بدنی خوبی ندارند و در اردوهای ملی است که به سطح مطلوبی از آمادگی جسمانی می‌رسند؛ تعویق پیش آمده باعث شد تا برانکو ایوانکوویچ دیگر عذر و بهانه‌ای برای ناآمادگی جسمانی بازیکنان خود نداشته باشد و فرصت کافی برای آماده سازی تیمش را در اختیار داشته باشد.

تیم ملی عمان در گروه E مرحله نخست مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، با کسب 12 امتیاز از 5 دیدار توانسته در جایگاه دوم گروه پس از تیم ملی قطر قرار گیرد.

عمان برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) تیم ملی عمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عمان برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!

به گزارش "ورزش سه"،  با اينكه طبق ليست اعلام شده از سوى فدراسيون كشتى قرار بود حسن يزدانى از امروز در اردوى تيم ملى بعد از شش ماه غيبت به دليل عمل جراحى كتف حاضر شود، اين اتفاق به اردوى بعدى موكول شد.

طبق اعلام فدراسيون حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد و قرار است در خردادماه در تورنمنت ارمنستان محک بخورد.

دیگر خبرها

  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو