Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@07:19:16 GMT

شاخص مکان مناسب‌ برای برگزاری کنکور سراسری چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۴۶۷

شاخص مکان مناسب‌ برای برگزاری کنکور سراسری چیست؟

معاون سیاسی امنیتی فرماندار لنجان گفت: شاخص برای خوب بودن یک حوزه امتحانی این است که مکان انتخاب‌شده برای برگزاری کنکور سراسری شرایط لازم برای برگزاری آزمون متناسب با جمعیت امتحان دهنده را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان؛ کمال نوری در جلسه کمیسیون امنیتی ویژه برگزاری کنکور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان برگزار شد، اظهار کرد: شاخص خوب بودن مکان انتخاب‌شده برای برگزاری کنکور سراسری این است که شرایط لازم برای برگزاری آزمون متناسب با جمعیت امتحان دهنده را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد دانشگاهی لنجان با رعایت همه موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های مناسب تاکنون عملکرد بسیار مطلوبی داشته است.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری کنکور افزود: آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بزرگ‌ترین جامعه هدف آماری کشور را با شرکت تعداد زیادی از جوانان تشکیل می‌دهد؛ بنابراین ضروری است همه ارگان‌ها و نهادهای شهرستان در برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری تشریک‌مساعی کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار لنجان اضافه کرد: با توجه به حساسیت بالای جلسه کنکور در شرایط خاص کرونایی ضروری است همه دستگاه‌های خدماتی، امنیتی و انتظامی، تمهیدات لازم برای تأمین امنیت و آرامش جلسه کنکور در حوزه‌های امتحانی را به‌طور کامل برقرار کنند.

اقدامات شبکه بهداشت زرین‌شهر برای برگزاری آزمون سراسری

معاون شبکه بهداشت زرین‌شهر نیز با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در روز آزمون سراسری گفت: شبکه بهداشت زرین‌شهر به‌منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، قبل و حین برگزاری کنکور سراسری مأموران نظارتی خود را به حوزه‌های آزمون اعزام می‌کند تا شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی را نظارت کنند.

مهرناز اسدیان با تشریح الزامات بهداشتی آزمون تشریح کرد: شبکه بهداشت در راستای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا و جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها تدابیری اتخاذ کرده که دستورالعمل‌های بهداشتی در روزهای برگزاری آزمون به بهترین شکل انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه در آزمون‌های سراسری نباید تجمع صورت گیرد، مطرح کرد: اصولاً در آزمون‌های سراسری، همراهان داوطلبان به‌ویژه دانش‌آموزان دختر در بیرون حوزه‌ها تجمع می‌کنند؛ بنابراین امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی خانواده‌ها باید توجه کنند که شرایط متفاوت است و تجمع نکنند. توصیه این است که در صورت امکان افراد با ماشین شخصی داوطلب را به محل آزمون رسانده و در ماشین بمانند تا آزمون به پایان برسد و سپس محل را ترک کنند.

آمادگی واحد لنجان برای پذیرش داوطلبان در مسیر دانشگاه کارآفرین

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان بر رعایت کامل دستورالعمل‌ها، فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور مراقبت از سلامت داوطلبان شرکت‌کننده تأکید کرد و ادامه داد: این واحد دانشگاهی با همه عوامل، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها، کنکور سراسری را با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد کرد و به داوطلبان و خانواده‌ آنان اطمینان می‌دهیم که سلامت آنها مانند سلامت فرزندانمان برای ما مهم است.

سیدمسعود داودی تبیین کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان تجربیات بسیار خوبی از برگزاری کنکور سراسری سال‌های قبل در اختیار دارد که روند اجرای آزمون سراسری را با سلامت کامل تسریع خواهد بخشید.

وی عنوان کرد: توصیه‌های لازم برای اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها و داوطلبان ازجمله به همراه نداشتن هرگونه وسایل اضافی ازجمله تلفن همراه، ماشین‌حساب، کیف‌دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و... انجام خواهد گرفت.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با اشاره به رشته‌های تحصیلی بدون آزمون خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به وجود ساختمان آموزشی در فولادشهر و نیز سایت اصلی دانشگاه در شهر سده لنجان و تنوع رشته‌های تحصیلی موجود برای تربیت نیروی انسانی متخصص، افزایش کارآمادگی افراد برای ورود به بازار کار و اشتغال و لزوم اهمیت نقش‌آفرینی فعال در عرصه مهارت‌آموزی، پذیرای داوطلبان آزمون سراسری در مسیر دانشگاه کارآفرین است.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان کنکور سراسری فرمانداری لنجان کمال نوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان برگزاری کنکور سراسری دستورالعمل ها برگزاری آزمون برای برگزاری آزمون سراسری شبکه بهداشت حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز