Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بخش عمده‌ای از پروژه‌های اجرایی در مرکز پایتخت را پروژه‌های خدمات شهری و محیط زیستی تشکیل می‌دهد که به گفته شهردار منطقه 11 بالا بودن تعداد ‌این پروژه‌ها حکایت از تأکید بر ارائه خدمات شهری مطلوب به مردم دارد.

نصراله آبادیان گفت: منطقه 11 منطقه پایلوت در حوزه اجرای طرح پسماند خشک با استفاده از نرم‌افزار سمپا سامانه مدیریت پسماند بود که توسط کارشناسان منطقه طراحی شد و نتایج مثبتی هم در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 11 اضافه کرد: در حال حاضر شاهد نصب 21 مخزن ضد سرقت ویژه پسماند خشک در منطقه هستیم که کمک خوبی به ما در حوزه ساماندهی پسماندهای خشک می‌کند.

به گفته‌آبادیان نقاشی، رنگ‌آمیزی و نورپردازی دیواره‌های شهری در منطقه، (نقاشی تهران قدیم در میدان حسن‌آباد، نقاشی دیواری بزرگراه شیخ محمدی، نورپردازی کتیبه صلوات و ساختمان فتح‌المبین، روشنایی زیر پل حافظ و ابوسعید)، مناسب‌سازی مکان‌های بازی کودکان در بوستان‌ها، نصب لوازم بازی کودکان و کفپوش در بوستان‌های شیخ هادی و رازی و شهید حججی، ایجاد بستر شهری مناسب برای حضور توانیابان، نصب یک ست (20 عدد) لوازم بدنسازی برای توانیابان در بوستان شهید حججی و احداث سرویس بهداشتی، نصب نیمکت و وسایل بدنسازی مخصوص توانیابان در بوستان‌های امیریه و مهر از دیگر پروژه‌های اجرایی منطقه در حوزه خدمات شهری بوده است.

همچنین یکی از پروژه‌های مهم شهرداری منطقه 11 در حوزه خدمات شهری افزایش سرانه فضای سبز محله‌هاست. هرچند ریزدانه بودن محله‌های منطقه، اجرای ‌این پروژه را در منطقه سخت کرده است، اما شهردار منطقه11 گفت: در سال گذشته علاوه بر ساخت فضای سبز باغ هلالی (واقع در خیابان فلسطین، خیابان هلالی) به وسعت 1400‌مترمربع مردم منطقه شاهد ساخت فضای سبز زیر پل جوادیه به مساحت 2500‌مترمربع نیز بوده‌اند.

به گفته‌آبادیان، بازپیرایی روشنایی بوستان رازی و اوستا، اجرای سیستم هوشمند آبرسانی وآبیاری، مرمت بناهای تاریخی سطح محدوده، اجرای نقاشی دیواری( رنگ در شهر ) ، نورپردازی های دائم ، حذف زوائد فیزیکی و پیرایش شهری ، نصب المان های حجیم و فلاورباکس ها ، اجرای طرح انضباط شهری خیابان حضرت ولیعصر (عج) ، تملک و احداث باغ و بوستان ، ارتقای کیفی مرکز محلات ، ساماندهی میادین ، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری ، تهیه و نصب وسایل بازی کودکان ، اجرای زباله گیرهای شهری، نصب 21 مخزن ضد سرقت ویژه پسماند خشک ، ایجاد بستر شهری مناسب برای حضور توانیابان ، احداث فضای سبز زیر پل جوادیه به مساحت 2500 مترمربع، تهیه و نصب کفپوش گرانولی بوستان رازی و رودکی به مساحت 350 مترمربع ، کاشت 130 اصله درخت روتبال با همکاری سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در محدوده پردیس حکومتی، طراحی و اجرای 40 کیلومتر سیستم آبیاری هوشمند در فاز اول، کاشت 650اصله چنار 10تا15 ساله در خیابان ولی عصر (عج)- فلسطین و پاستور با مشارکت سازمان پارک ها و فضای سبز و احداث فضای سبز باغ هلالی مهم ترین عناوین پروژه های خدمات شهری و محیط زیستی در منطقه 11 شهرداری تهران هستند که آماده بهره برداری شده اند .

انتهای پیام/

20 / 20 شهردار منطقه 11 نصراله آبادیان پروژه خدمات شهری و محیط زیستی اجرای 22 پروژه خدمات شهری نقاشی، رنگ‌آمیزی و نورپردازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه 11 اجرای 22 پروژه خدمات شهری نقاشی خدمات شهری و محیط زیستی شهردار منطقه پروژه ها فضای سبز منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان

شهردار منطقه ۶ شهر تهران با اشاره به میزبانی از ۱۲۰ هزار شهروند در جشنواره شهر رمضان گفت: موفقیت در میزبانی از دو رویداد و جشنواره فرامنطقه‌ای و بزرگ شهری در بلوار کشاورز و بوستان لاله، نتیجه کار مشارکتی بین همه بخش‌های شهرداری بود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی روحانی؛ شهردار منطقه 6 شهر تهران با اشاره به میزبانی از 120000 شهروند در جشنواره شهر رمضان اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی خاص منطقه و قرار گرفتن مراکز متعدد فرهنگی، بیمارستانی و دانشگاهی و میادین مهم پایتخت در آن، افتخار میزبانی از بسیاری از برنامه‌ها و رویدادهای ملی، مذهبی و فرهنگی فرامنطقه ای نصیب من و همکارانم در منطقه 6 کرده است.

وی در تشریح جزئیات 2 رویداد بزرگ شهری که در منطقه 6 برگزار شد، بیان کرد: در قالب برنامه افطارخونه با شعار «یک کاسه آش مهمان باش» ما یک تجربه متفاوت موفق را پشت سر گذاشتیم که مدیریت شهری در یک کار مشارکتی عظیم توانست یک رویداد شاد دسته جمعی را با تلفیقی از لحظات معنوی برای شهروندان تهرانی خلق کند. 

روحانی گفت: قطعاً پشتیبانی از رویدادهای فرامنطقه‌ای که روزانه شهروندان تهرانی را راهی این بخش از شهر می‌کند مستلزم یک کار هماهنگ و تلاش شبانه‌روزی در منطقه 6 بود که بر همین اساس روزانه بلافاصله پس از برگزاری مراسم عملیات رفت و روب و آماده‌سازی مجدد فضا برای حضور شهروندان انجام می‌گرفت. 

خانواده‌ها را برای گذراندن اوقات فراغت به فضاهای شهری بازگرداندیم

شهردار منطقه 6 با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم این جشن‌ها حضور خانوادگی شهروندان در فضاهای شهری بود، اظهار کرد: شهروندان تهران در بلوار کشاورز افطار می‌کردند و از برنامه‌های شاد و معنوی این بلوار تاریخی بهره‌مند می‌شدند و سپس برای جادودان‌سازی این لحظه شادمانه با المان‌های خاص و تونل‌های نوری متفاوت بلوار عکس یادگاری خانوادگی ثبت می‌کردند. 

وی گفت: همکارانم در قالب 22 ایستگاه مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان در بلوار تاریخی تهران بودند البته شهروندان و نیروهای جهادی نیز پا به پای مدیریت شهری برای خلق این رویداد متفاوت تلاش می‌کردند.

روحانی به اقدمات همکارانش از قبل آغاز این رویداد فرامنطقه‌ای که شامل هماهنگی برای تغییر چهره بلوار و گره زدن فضای بصری آن با ماه رمضان و نوروز بود اشاره کرد و ادامه داد: شیرینی این کار عظیم آنقدر زیاد بود که واقعاً تک‌تک نیروها از لبخند رضایت شهروندان انرژی و انگیزه می‌گرفتند و با توان و تعهد بیشتر ادامه می‌دادند. 

میزبانی موفق از بزرگترین جشنواره رمضانی پایتخت

وی گفت: از رویداد بزرگ بلوار کشاورز که عبور کنیم می‌رسیم به جشن رمضانی بوستان لاله که در گوشه دیگری از منطقه 6 و در یکی قدیمی‌ترین بوستان‌های پایتخت افتخار میزبانی‌اش را داشتیم و تمام نیروهای معاونت اجتماعی، خدمات شهری، نواحی شهری این منطقه به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان شرکت کننده در این جشنواره بودند.

روحانی گفت: فارغ از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم که روزانه از 120 هزار نفر از شهروندان میهمان این بوستان بودند، مدیریت شهری تلاش کرد شهروندان با ذائقه‌های متفاوت را مخاطب قرار دهد و در یک ساحت اجتماعی شادمانه، تعاملات اجتماعی آنها را ارتقاء دهد. 

شهردار منطقه 6 شهر تهران با تشریح اقدامات انجام شده در جشن رمضان بوستان لاله خاطرنشان کرد: جشنواره‌ بازی‌های الکترونیک، جشنواره غذای اقوام، برنامه‌های متنوع ورزشی، حضور شخصیت‌های محبوب تلویزیونی، موسیقی سنتی اقوام و ... از جمله همین برنامه‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برقرار بود. 

روزانه 5 هزار افطاری ساده فقط دربوستان لاله توزیع کردیم

شهردار منطقه 6 تهران اظهار کرد: هر روز یک ساعت قبل از اذان مراسم افطاری ساده در بوستان لاله برقرار بود و همکارانم میزبان مردم روزه‌دار تهرانی بودند و هر شب با قرائت قرآن به استقبال اذان مغرب می‌رفتند.

روحانی اضافه کرد: در این برنامه‌ها رخدادها طوری طراحی شده بود تا شهروندان بتوانند همراه با خانواده خود، برای ساعاتی سرگرم شوند و تحقق این فضای شادمانه و معنوی در شهر افتخار بزرگی برای مدیریت شهری و همکارانم در منطقه 6 محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر مرکز شهر