Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گلستان گفت: تداوم سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌هایی کرونایی در نهایت به سود مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس بعدازظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش کادر درمان و همکاری مردم وضعیت گلستان هر هفته نسبت به هفته قبل بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر هفت شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و اگر همکاری و رعایت مردم ادامه‌دار باشد ممکن است طی هفته جاری تعداد شهرستان‌های زرد افزایش یابد. به طور مثال اگر تعداد بیماران بستری شده در گرگان هشت نفر کم شود این شهرستان هم در وضعیت زرد قرار خواهد گرفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: از همکاری مردم گلستان صمیمانه سپاسگزارم و اگر رعایت بیشتری انجام شود استان در وضعیت زرد و حتی سفید قرار می‌گیرد و تمام صنوف و اقتصاد استان به شرایط عادی باز خواهد گشت.

آزادگان استان البرز از ایثارگری‌های کادر درمان در مقابله با کرونا تقدیر کردندفعالیت 600 استارت‌آپ فعال آنلاین در ایام شیوع ویروس کرونافعالیت 912 دانشجوی پرستاری در دوران شیوع کرونا

حق‌شناس با اشاره به پروتکل‌های برگزاری عزاداری ایام محرم، گفت: عزاداری‌ها در فضای باز و با زمان حداکثر دو ساعت برگزار می‌شود و دسته روی در خیابان‌ها نخواهیم داشت، استفاده از طبل و زنجیرزنی و پخش نذورات و سفره‌اندازی ممنوع است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی مکان برگزاری عزاداری را تائید خواهند کرد و هیئت‌های برگزارکننده هم مسئول اجرای پروتکل‌های تعیین شده هستند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: اگر این سخت‌گیری‌ها ادامه‌دار باشد در نهایت به سود مردم خواهد بود، زیرا در آستانه محرم و سپس سال تحصیلی جدید هستیم و در فصل پاییز سرماخوردگی هم افزایش می‌یابد و باید مراقب باشیم.

حق‌شناس یادآور شد: از مردم خواهشمندیم مانند دو ماه اخیر استفاده از ماسک را فراموش نکنند و با رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی به بهبودی وضعیت استان کمک کنند.

انتهای پیام/588/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد سیر نزولی کرونا در گلستان؛ باید همچنان این بیماری را جدی گرفت گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد سیر نزولی کرونا در گلستان؛ باید همچنان این بیماری را جدی گرفت گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۴ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۵ کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند ۶ عزاداران حسینی توصیه‌های "مقام معظم رهبری" را نصب‌العین قرار می‌دهند / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۷ وضعیت قرمز کرونایی در ۶ شهر استان گیلان / ۳۰ درصد‌ بستری‌شدگان ‌‌مسافرند ۸ فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش‌: دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهایمان در تیررس داریم مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم توصیه عضو مجلس خبرگان رهبری به رسانه‌ها / انتشار اخبار با چاشنی شیطنت ‌‌دردی از مشکلات مردم دوا نمی‌کند + فیلم گزارش|شیر تو شیر قیمت لبنیات در زنجان / تولید‌کننده و مصرف‌کننده در سیاه‌چاله تورم گرفتار شده‌اند ‌‌۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آب‌شیرین‌کن سیراف جم اختصاص یافت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند شورای هماهنگی تبلیغات: اقدام ننگین امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکاراست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد

 

ادامه تصاویر را از اینجا ببینید

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سلاجقه: امیدواریم روند بهبود دریاچه ارومیه مستمر باشد
  • پیگیری وضعیت پاکبان حادثه دیده شهرداری مشهد
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد