Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی و دو مربی تیم ملی فوتبال ایران، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پیکان را از نزدیک تماشا می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با هماهنگی‌‌های صورت گرفته با دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال، دراگان اسکوچیچ به همراه دو دستیار خود وحید هاشمیان و ملادن، امشب (شنبه) با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و پیکان را از نزدیک نظاره خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تونی و مهدی حسین‌پور هم مسابقه سایپا و نفت مسجدسلیمان را به تماشا خواهند نشست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش تسنیم، این دیدارها از ساعت 20:45 امشب در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال و همزمان با شش بازی دیگر این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پیکان تهران استقلال وحید هاشمیان دراگان اسکوچیچ بیشتر بخوانید... مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم واژه های کاربردی مرتبط فوتبال پیکان تهران استقلال وحید هاشمیان دراگان اسکوچیچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۲ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۳ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۴ فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند ۵ بارتومئو: ترجیح می‌دهم درباره ستین صحبت نکنم/ تصمیمات جدید را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد ۶ فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ ۷ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۸ تداوم حضور سردار آزمون در ردیف نخست فهرست فروش تابستانی زنیت مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد محمودزاده: تمام مسابقات هفته پایانی لیگ دسته اول باید برگزار شوند/ نود ارومیه هیچ مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام نداده است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل عام ملت یمن شریکند شورای هماهنگی تبلیغات: اقدام ننگین امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکاراست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پیکان تهران استقلال وحید هاشمیان دراگان اسکوچیچ فوتبال پیکان تهران استقلال وحید هاشمیان دراگان اسکوچیچ سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085813

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد