Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@09:26:01 GMT

سفارت سوییس به هیات جودوی ایران وقت داد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۷۴۶

سفارت سوییس به هیات جودوی ایران وقت داد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، سفارت سوییس در تهران به هیات ایرانی جهت امکان دریافت ویزا و حضور در دادگاه وقت مصاحبه داد.

آرش میراسماعیلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق اعلام سفارت سوییس قرار است روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در ۲ گروه برای تحویل مدارک در محل سفارت حاضر شویم.

رییس فدراسیون جودو افزود: بنده به همراه آقایان داورزنی و سجادی روز سه شنبه در سفارت حاضر خواهیم شد و مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو به همراه وکیل و دستیار وکیل روز چهارشنبه به سفارت سوییس می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان گفت: امیدوارم شرایط برای حضور هیات ایرانی در جلسه روز ۲۶ شهریور ماه دادگاه رسیدگی به شکایت ایران از تعلیق جودو فراهم شود و بتوانیم در دادگاه CAS حاضر شویم./ ایسنا

بیشتر بخوانید:

معاون وزیر ورزش: مشکل تعلیق جودو حل‌نشدنی نیست

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سفارت سوییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری در راه مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ کارشناس هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار جریانات شمالی همراه با افزایش ابر و کاهش دما امروز دوشنبه سوم اردیبهشت در سطح استان گفت: از امشب سامانه بارشی از غرب استان آغاز می شود و سه شنبه در سطح استان گسترده خواهد شد.

فرجی با بیان اینکه سامانه بارشی در مناطق ساحلی و جلگه ای نیز موثر است ، افزود: بارشها در ارتفاعات بیشتر است و در مناطق کوهستانی  احتمال ریزش سنگ ، لغزندگی و ارتفاعات بالای 2500 متر احتمال ریزش برف وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در پی فعالیت این سامانه بارشهای محلی و نقطه ای با احتمال آبگرفتگی معابر همراه است،اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی و احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج  را از پیامد‌های این سامانه برشمرد.

کارشناس هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه تا صبح چهارشنبه در استان فعال و به تدریج ظهر چهارشنبه از استان خارج می شود، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی؛ دو روز پایان هفته با استقرار سامانه پایدار جوی، آسمانی عمدتا آفتابی با روند افزایش دما خواهیم داشت.

به گفته فرجی؛ دریا از بعدازظهر  امروزبه تدریج با افزایش موج همراه می شود و فردا سه شنبه  به دلیل مواج بودن برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • باران بهاری در راه مازندران
  • استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • آسمانی شدن پدر جودوی خراسان
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم