Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@11:19:28 GMT

کلوپ به عنوان سرمربی فصل لیگ برتر انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۷۹۸

کلوپ به عنوان سرمربی فصل لیگ برتر انتخاب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، لیورپول اخیراً پس از ۳۰ سال، با ۹۹ امتیاز و ۱۸ امتیاز اختلاف با سیتی، قهرمان لیگ برتر انگلیس  شد و شاگردان کلوپ نمایش بی‌نظری در طول فصل داشتند.

سرخ‌ها ۳۲ بازی از ۳۸ بازی را پیروزی شدند و در ۲۷ بازی ابتدائی شکست ناپذیر بودند تا یکی از فصل‌های درخشان شان را در لیگ برتر به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک نقش کلوپ در رسیدن سرخ‌ها به مقام قهرمانی بیشتر از هر کس دیگر بود و این مربی موفق به حسرت ۳۰ ساله هواداران لیورپول پایان داد.

کلوپ با نمایش خوبش در این فصل، در کنار فرانک لمپارد از چلسی، براندن راجرز از لسترسیتی، کریس ویلدر از شفیلدیونایتد، نامزد بهترین مربی فصل لیگ برتر شد و حالا این عنوان را از آن خود کرد.

این در حالی‌ست که او چندی قبل از سوی انجمن مدیران لیگ برتر نیز به عنوان سرمربی سال انتخاب شده بود.

کلوپ مربی سال انگلیس شد | فرگوسن: یورگن تو را می‌بخشم کد خبر 540528 برچسب‌ها تیم لیورپول فوتبال - لیگ برتر انگلیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم لیورپول فوتبال لیگ برتر انگلیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی آتالانتا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما به دلیل شکست در بازی رفت از سود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

سلام موفق شد تک گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند. او در این فصل ۲۹ گل برای لیورپول و تیم ملی مصر به ثمر رسانده اما بسیاری معتقد هستند که عملکرد او نسبت به چند فصل گذشته افت فاحشی داشته است. این بازیکن شب گذشته هم در فاصله ۳۰ دقیقه تا پایان بازی از زمین بیرون رفت.

کلوپ پس از پایان این بازی در حمایت از ستاره تیمش به خبرنگاران گفت:« من نگران شرایط او نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند و اتفاقی است که برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. آنا باید چنین شرایطی را تجربه کنند و او هم از این وضعیت مستثنی نیست.

صلاح یکی از با تجربه‌ترین بازیکنانی است که ما در تیم داریم. اینطور نیست که او پیش از این در زندگی‌اش هرگز فرصتی را از دست نداده باشد چون این بخشی از فوتبال است. او پنالتی بسیار خوبی را وارد دروازه حریف کرد روی فرصت بعدی بدشانس بود اما اولین باری نیست که موقعیتی را از دست می‌دهد.»

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست