Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لشت نشا- زیباکنار با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا زیباکنار با حضور جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان و مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهرستان رشت در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا _ زیباکنار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بزرگ زاده کارشناس امور فرهنگی این واحد دانشگاهی ضمن قدردانی از زحمات مسئول پیشین به ارائه گزارش عملکرد مشترک فرهنگی پرداخت و دفتر فرهنگ و بسیج دانشجویی را یک سنگر مقابله با جنگ نرم توصیف کرد و خواستار ادامه همکاری‌های مشترک در برنامه‌های آتی شد.
در این جلسه احمدزاده، معاون دانشگاه آزاد اسلامی لشت نشا_زیباکنار از همکاری و تعامل این دانشگاه با بسیج دانشجویی و حمایت از اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور و اربعین حسینی و همچنین گروه‌های جهادی سازندگی اشاره کرد.
در ادامه خسرو مرادی جانشین سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان به مشکلات مختلف نظام در زمینه‌های اقتصادی و نظام آموزش و پرورش پرداخت و خواستار ورود دانسجویان بسیجی جهت ارائه راهکار‌ها و کمک به برطرف کردن آن‌ها شد.   احمدزاده افزود: به استناد کلام مقام معظم رهبری که دانشگاه دستگاه انسان سازی است و همچنین فرمایش حضرت امام ره که دانشگاه مبدا تحولات است پرداخت و با توجه به فرمایش حضرت امام ره اگر تحولی قرار باشد صورت گیرد باید یک جمع تحول گرایی حضور داشته باشند.
وی در خاتمه بیان کرد: از آنجایی که دانشگاه آخرین مقطع تربیتی بوده و وظیفه بسیج نیز با توجه به اینکه هرکجا نیاز به کمک بوده حضور پیدا نموده از این حیث بسیج دانشجویی با مسئولیت دو چندان با محوریت تربیتی مسئله محوری فعالیت می‌نماید تا بتواند با کار‌های تشکیلاتی و سایر فعالیت‌های فرهنگی باعث رشد دانشجویان شود و از طرفی نیز با بررسی مشکلات و معضلات موجود در جامعه دانشجویان بسیجی با تشکیل هسته‌های مسئله محور با رصد، مطالعه و همفکری با برگزاری جلسات مطالبه گری با حضور مسئولین مرتبط مشکلات را بر طرف نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اربعین حسینی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لشت نشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، همزمان با ظهر پنجشنبه در قالب سفر استانی هیأت دولت به سمنان و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه سمنان افتتاح شد.

این خوابگاه فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.

این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متری افتتاح شد.

سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت یکی از خیران استان سمنان تأمین شده است.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و … چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی افزود: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.

رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

کد خبر 6081984

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند