Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-27@05:04:21 GMT

تیم ملی ایران در رده هفتادم جهان جا خوش کرد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۲۹۹۵

تیم ملی ایران در رده هفتادم جهان جا خوش کرد!

فدراسیون جهانی فوتبال امروز رده بندی جدید مربوط به تیم های فوتبال زنان دنیا را اعلام کرد و به این ترتیب تیم ملی زنان ایران در رده هفتادم دنیا جا خوش کرده است.

به گزارش طرفداری، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) امروز رده بندی بهترین تیم های ملی فوتبال زنان در ماه اخیر را اعلام کرد و دو تیم ابتدای این جدول تغییری نسبت به قبل نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ملی زنان آمریکا و آلمان بدون تغییر نسبت به قبل در رده های اول و دوم دنیا ایستاده اند و فرانسوی ها نیز با صعود یک پله ای توانستند جای هلندی ها را در رده سوم جدول از آن خود کنند. جالب اینکه در میان 10 تیم ابتدایی بالای جدول رده بندی دو تیم استرالیا و کره شمالی از آسیا حضور دارند.

تیم ملی زنان ایران نیز در این رده بندی بدون هیچ تغییری نسبت به قبل همچنان در رده هفتادم دنیا حضور دارند. این در حالیست که از بازی های مقدماتی المپیک به بعد تیم ملی فوتبال زنان ایران در هیچ رقابتی به میدان نرفته است.

در میان تیم های آسیایی هم باید اشاره کرد با توجه به امتیازاتی که تیم ملی زنان ایران از آن خود کرده است در رده بندی مخصوص آسیا در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد! استرالیا، کره شمالی، ژاپن، چین، کره جنوبی، ویتنام، تایلند، تایوان، ازبکستان، میانمار، هند، اردن و فیلیپین تیم هایی هستند که بالاتر از تیم ملی ایران قرار دارند.

هر چند همان طور که عنوان تیم ملی زنان ایران مدت هاست که در هیچ دیداری حضور پیدا نکرده است و به همین دلیل نتوانسته امتیازی از آن خود کند. آنها آخرین بار در بازی های مقدماتی المپیک به میدان رفتند و با ناکامی کار خود را به پایان رساندند.

البته حقیقت تلخی نیز درباره تیم ملی زنان ایران وجود دارد و آن هم به تعطیلی مقطعی این تیم بر می گردد. اگر تورنمنتی بین المللی مانند بازی های مقدماتی المپیک و ... باشد تیم ملی تشکیل می شود و به میدان می رود اما در صورتی که تورنمنتی وجود نداشته باشد تیم ملی زنان ایران نیز از بین می رود و عملا هیچگونه اردو و یا دیدار تدارکاتی برای آماده ماندن تیم ملی وجود خارجی نخواهد داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی زنان ایران رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از دو هزار روانشناس و مشاور از سراسر جهان در نامه‌ای خطاب به گوترش، دبیر کل سازمان ملل و لاگدامئو، رئیس کمیسیون مقام زن سازمان ملل، جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه خصوصاً زنان و کودکان بی گناه را محکوم کرده و خواستار اخراج فوری رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن آن سازمان شدند.

در این بیانیه که به صورت نامه برای افراد مذکور ارسال شده است، روانشناسان از بی توجهی سازمان‌های جهانی نسبت به سلامت روان زنان و کودکان غزه ابراز نگرانی شدید کردند و بر لزوم اخراج اسرائیل از کمیسیون مقام زن تاکید کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

امروز سوال مهم روانشناسان دنیا این است که آیا کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد تنها برای کشورهای معدودی است و ملت غزه و زنان و کودکان آن، در این سازمان جایگاهی ندارند؟ آیا اعضای محترم کمیسیون مقام زن تاکنون در مورد سلامت روان زنان و کودکانی که روز خود را با صدای بمب و آتش و گلوله شروع می‌کنند فکر کرده‌اند؟

چگونه است که این رژیم با همه این تجاوزهای هولناک، هنوز در این کمیسیون عضویت داشته و با دستان آغشته به خون بیش از ۲۵ هزار زن و کودک بی‌گناه از حقوق زنان و کودکان سخن می‌گوید؟ ادعای حقوق زنان دارد، در حالیکه حدود ۷۰ درصد کشته شدگان جنگ در غزه زنان و کودکان بی‌گناه هستند! آیا چشم‌ها و گوش‌های سازمان ملل که سازمانی بین المللی است، بر این جنایت هولناک بسته شده است؟

این جنایات، عملکرد خارج از چارچوب‌های انسانی رژیم صهیونیستی و اشغالگر، کذب بودن رویاهای اروپایی و آمریکایی برای نظم نوین جهانی و آرمانهای آنان را نیز معلوم کرده و نشان می‌دهد، آرمانهای توسعه پایدار و تلاش‌های صندوق‌های وابسته به سازمان ملل متحد، صرفاً برای مدیریت کردن کشورهای ضعیف‌تر نوشته می‌شود. ۶ سال دیگر که در ارزیابی دستیابی به اهداف توسعه پایدار (۲۰۳۰)، به عدم تحقق آن رسیدید و نتایج نشان داد که کشورها در اجرای آن با شما همکاری نکرده و نمی‌کنند، خاطرات این رسوایی‌های بزرگ را به خاطر بیاورید و دلیل عدم اعتماد کشورها به سازمان ملل و صندوقهای وابسته به آن را به درستی تشخیص دهید.

ما روانشناسان با هشدار نسبت به وضعیت سلامت روان مردم و خصوصاً زنان و کودکان غزه، شما را نسبت به اعتبار سازمان ملل و خطر عدم مقبولیت جهانی این سازمان بیم داده و سریعاً و قویاً خواهان اخراج هرچه سریع‌تر این رژیم منحوس و جعلی از کلیه صندوقهای وابسته به سازمان ملل متحد و در کمترین واکنش اخراج آن از کمسیون مقام زن و نیز پیمان نامه حقوق کودکان هستیم.

شایان ذکر است روانشناسان مختلفی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، کانادا، بلژیک، افغانستان، عراق، کویت، بحرین، سوریه، مالزی، اندوزی، سوئد و … این بیانیه را امضا کرده اند.

کد خبر 6062754 علی قدمی

دیگر خبرها

  • محکومیت جنایات اخیر در بیمارستان شفا و هتک حرمت زنان غزه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • رده بندی جدید شمشیربازان جهان؛ پاکدامن چهارم شد
  • دو هزار روانشناس جهان جنایات اسرائیل را محکوم کردند
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • این روزها غزه بدترین جای جهان برای «زن بودن» است
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا