Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@13:59:25 GMT

سایه کرونا بر مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در ژاپن

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۰۰۳

سایه کرونا بر مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در ژاپن

‍‍‍‍‍‍

مراسم پایان جنگ جهانی دوم در ژاپن باتوجه به شیوع کرونا با تدابیر شدید بهداشتی برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان اچ کی، هفتادو پنجمین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در ژاپن برگزار و شرکت کنندگان پس از یک دقیقه سکوت برای برقراری صلح دعا کردند.

این مراسم درحالی برگزار شد که شیوع ویروس کرونا به یکی از نگرانی های مسئولان ژاپنی تبدیل شده و مراسم مختلف در سراسر این کشور با احتیاط برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن سخنرانی کرد و شرکت کنندگان در ساعت 12 ظهر یک دقیقه سکوت کردند.

امپراطور ناروهیتو، نیز سخنرانی کرد و به یادبود تقریبا 3 میلیون و 100 هزار ژاپنی کشته شده در جنگ دسته گل هایی به محراب اهدا شد.

در سال جاری برگزارکنندگان این مراسم به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تعداد شرکت کنندگان را شدیدا محدود کردند.

انتهای پیام/

 

 

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ژاپن" ویروس کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ژاپن" ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تأکید آمریکا بر لزوم اجرای «مکانیزم ماشه»/ هشدار ایران درباره استفاده از مکانیزم بازگشت خودکار تحریم‌ها ۲ قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورد ۳ واکنش ایران به شکست سنگین آمریکا در شورای امنیت ۴ پیام توئیتری وزارت امور خارجه روسیه برای شخص ترامپ ۵ رسانه آلمانی: شکست آمریکا در تمدید تحریم تسلیحاتی ایران برای همه قابل انتظار بود ۶ دیپلمات روس: تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست سنگین مواجه شد ۷ واکنش عطوان به خیانت امارات: انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است ۸ آغاز تولید واکسن کرونا در روسیه؛ اطمینان از تأمین نیازهای این کشور مهمترین اخبار بین الملل اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است سخنگوی وزارت خارجه: دیپلماسی فعال ایران، آمریکا را برای چندمین بار شکست داد بعیدی نژاد: فشار حداکثری بین‌المللی علیه واشنگتن رو به افزایش است مصاحبه| ناصر ابوشریف: امارات به یکی از ابزارهای صهیونیسم در منطقه تبدیل شده است مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| امارات ابزار طرح‌های صهیونیسم در منطقه/ انتفاضه‌ بزرگ امت اسلام در راه است برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ژاپن ویروس کرونا اخبار ژاپن ویروس کرونا ویروس کرونا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری پیش از بازی با قرقیزستان گفت: من به عنوان بازیکن و مربی روبروی قرقیزستان بازی کرده‌ام، اما به خاطر تفکری که مربی جدید این تیم اضافه کرده، این تیم تغییرات اساسی کرده است و ما بازی سخت و پرهیجانی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی گفت: آنها تیم خوب و فیزیکی هستند، تیمی که ژاپن را حذف کرده حتماً تیم قابل احترامی است. من از بازیکنانم راضی هستم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم، شعار اصلی تیم ما این است که به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. 

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم، آنها جام جهانی را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد، کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید.

شمسایی گفت: مهمترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی است، همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. 

او در پاسخ به این سوال که مصدومیت حسین طیبی چه تاثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. ما در دو سال گذشته تغییراتی ایجاد کردیم و جوان‌ها را به تیم اضافه شدند، خوشحالم که علی‌اصغر حسن‌زاده که یک رهبر واقعی است در کنار محمدرضا سنگ‌سفیدی به خوبی نظم تیمی را حفظ می‌کنند و جوانترها کنار آنها می‌آموزند.

گفتنی است ایران روز چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ در استادیوم بانکوک آره نا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند