Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:48:35 GMT

دوچرخه سواران قروه ای از «سراب تا خزر» را رکاب خواهند زد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۲۲۷

دوچرخه سواران قروه ای از «سراب تا خزر» را رکاب خواهند زد

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت دوچرخه سواری شهرستان قروه در راستای پویش ملی مقابله با ویروس کرونا تصمیم به رکاب زنی یک هفته‌ای از سراب قروه تا دریای خزر گرفته است.

در همین زمینه دبیر هیئت دوچرخه سواری قروه با بیان اینکه برنامه رکاب زنی پیش از ظهر فردا یکشنبه ۲۶ مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود، اظهار داشت: این رکاب زنی با هدف همبستگی و اعلام دوستی با جهان برای مقابله با کرونا با طی کردن مسافت ۸۶۰ کیلومتری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال اکبری در گفت و گو با خبرنگار مهر پاسداشت زحمات پرسنل بیمارستان شهید بهشتی قروه، پاسداشت تمامی شهدا و جان باختگان مرتبط به کرونا در کردستان، آب- حیات- زندگی، ورزش سن و سال نمی‌شناسد، دوچرخه سواری اولین ورزش با فاصله اجتماعی برای مبارزه با کرونا، نشان همبستگی غرب کشور کردستان تا خطه شمال کشور کرانه دریای خزر، گرامیداشت آزادی پر افتخار آزادگان جنگ حق علیه باطل را از جمله شعارهای مدنظر برای این برنامه فرهنگی و ورزشی عنوان کرد.

به گفته او این برنامه زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری ایران و هماهنگ شده توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه و ریاست هیئت دوچرخه سواری و ریاست هیئت ورزش‌های همگانی و هماهنگ شده با سازمان سراب سبز قروه اجرا می‌شود.

رکاب زنی «سراب تا خزر» توسط «جلال اکبریدوچرخه سوار»، «شهرام غفاری دوچرخه سوار» و «اکبر مخدومی پشتیبان» در گذر از شهرهای «قروه، همدان، آوج، تاکستان، قزوین، رودبار، رشت، بندر انزلی» انجام خواهد شد.

در این حرکت یک کوزه آب سراب قروه به نماد زندگی به کرانه دریای خزر تقدیم می‌شود.

کد خبر 4999170

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری ویروس کرونا شهرستان قروه ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر محرم 99 شیراز آمار کرونا شیوع کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه کرمانشاه دوچرخه سواری رکاب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت