Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:51:23 GMT

تجلیل از ۱۵ بازنشسته خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۲۴۰

تجلیل از ۱۵ بازنشسته خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه؛ روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از ۱۵ بازنشسته به نمایندگی از جامعه بازنشستگان استان تجلیل شد.

محمد باقری نژاد، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی امروز شنبه ۲۵ مرداد در مراسم تجلیل از بازنشستگان استان اظهار کرد: این صندوق در راستای بهبود کیفیت زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان، اقدامات و طرح‌های مختلفی را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی اظهار کرد: در دوره جدید مدیریت صندوق با توانمندی ایده‌های خلاقانه و ابتکارهای مدیریتی مدیرعامل اقدامات و طرح‌های مختلفی در راستای بهبود کیفیت زندگی و افزایش قدرت خرید بازنشستگان در حال اجراست و مسئولیت اجتماعی در قبال بازنشستگان و وظیفه بگیران به یکی از اولویت‌های مهم تبدیل شده است که از مهم ‌ترین اقدامات این صندوق امضای تفاهم‌نامه سه جانبه با بانک صادرات و فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در قالب طرح یاری است.

به گزارش ایسنا، باقری نژاد ادامه داد: باتوجه به اینکه تامین سلامت یکی از دغدغه‌های اصلی بازنشستگان به شمار می‌رود، در این راستا صندوق بازنشستگی کشوری از ابتدای خردادماه امسال سقف تعهدات بیمه تکمیلی را بدون افزایش سرانه بیمه دو برابر کرد.
 
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی یادآور شد: پرداخت کمک هزینه‌های وسایل توانبخشی و پوشش دو برابری تعهدات، ایجاد و امکان سرمایه گذاری در بازار بورس، ارائه تسهیلات یک میلیون تومانی خرید سهام ETF با اقساط یک ساله، از اقدامات شاخص است.

در این مراسم بازنشستگان نمونه به بیان مشکلات، دغدغه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند که با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان جنوبی یک واحد اجرایی است، مدیر صندوق قول مساعد در انعکاس دغدغه‌ها به ستاد، وزارتخانه و نمایندگان مجلس و پیگیری مطالبات بازنشستگان را داد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی مدیر صندوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه  امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود  افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.  

دیگر خبرها

  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • حمایت ۳۰۰۰ میلیارد ریالی از طرح مسکن خراسان‌ جنوبی
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟