Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جلسه شورای پروژه مهر در اردبیل با اشاره به شرایط آموزش و پرورش در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: برنامه‌های آموزشی در سال تحصیلی جدید و در شرایط موجود برای سه وضعیت سفید، زرد و قرمز بصورت منعطف طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تشکر از صدا و سیما به جهت مشارکت فعال با آموزش و پرورش افزود: صدا و سیما نهادی است که می‌تواند در این موقعیت امید را به جامعه تزریق کند و اعتماد را در بین آحاد جامعه برای شروع مهری متفاوت ایجاد نماید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: پروژه مهر پروژه بزرگی است که با محوریت آموزش و پرورش اجرا می‌شود و همه دستگاه‌ها در آن مشارکت دارند.

کاظمی با عنوان اینکه پروژه مهر نماد پویایی و تحرک جامعه است، بیان کرد: پروژه مهر می‌تواند امید‌های مختلفی را در جامعه زنده کند و تحرک و پویایی را بدان باز گرداند.

او با اشاره به مصوبه مدیریت کرونا کشور مبنی بر شروع سال تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه گفت: استان اردبیل یکی از استان‌هایی است که فعالیت‌های خوبی در زمینه پروژه مهر و بازگشایی مدارس در آن صورت گرفته و اقدامات و نوآوری خوبی برای آغاز مهری متفاوت از سال‌های قبل، انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه مردم جامعه باید آمادگی لازم برای زندگی در شرایط کنونی را داشته باشند، بیان داشت: آموزش و پرورش تلاش می‌کند تا این اطمینان را در اولیا بوجود آورد که سال تحصیلی جدید در موعد مقرر و با ارائه خدمات آموزشی با کیفیت عالی آغاز خواهد شد.

کاظمی در ادامه به تامین امنیت و سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی منعطف برای وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز طراحی شده است تا خللی در برنامه‌های تعلیم و تربیت بوجود نیاید.

او در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در فضای مجازی بستر‌های سخت افزاری و نرم افزاری را برای توسعه آموزش و پرورش با کیفیت را آماده کرده ایم.

به گفته معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، شرایط موجود به عنوان بهترین فرصتی است که می‌توانیم از آن برای تحولات ارزشمند در فضای تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی مدارس پروتکل بهداشتی ویروس کرونا دانش آموزان معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی پروژه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش