Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:48:51 GMT

وزش بادهای متوسط تاشدید درخوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۳۷۵

مدیرکل هواشناسی خوزستان وزش بادهای متوسط تا شدید را در برخی نقاط استان پیش‌بینی کرد. ناطقان: محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: تا فردا وزش بادهای متوسط به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و سپس طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بعضا شدید پیش‌بینی می‌شود و در این ایام تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طی امروز کاهش دید ناشی از غبار محلی در مناطق جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته شوش با 47.6 و ایذه با 23.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به 45.4 و حداقل به 32 درجه سانتیگراد رسیده است. منبع: فارس برچسب ها: وزش باد شدید ، خوزستان ، برخی نقاط

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزش باد شدید خوزستان برخی نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در خراسان جنوبی در 24 ساعت گذشته از سوی مدیرکل هواشناسی این استان اعلام شد.

جواد نخعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید نزولات آسمانی و ناپایداری هوا در شهرهای حاجی‌آباد زیرکوه، در میان، نهبندان، خوسف و طبس هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی گفت: همشهریان و کشاورزان با توجه به طغیان رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی معابر و بارش تگرگ از تردد غیر ضروری در جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها خودداری و نسبت به محافظت از محصولات باغی، گلخانه‌ای و دام و طیور خود اقدام کنند.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته در حاجی‌آباد زیرکوه و برخی مناطق حدود ۵۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که باعث شکسته شدن سد ۱۲ امام و تخلیه روستاهای زیرکوه شد.

وی افزود: تا ظهر امروز شهرهای دیهوک، خضری، محمدشهر سرایان، طبس و قائن بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 747830

دیگر خبرها

  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • اوج گیری گرما در اروند
  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر