Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان در توئیتی نوشت: بسیج دانشجویی حاضر است مشکل صف‌های گاز در سیستان و بلوچستان را در کمتر از یک ماه حل کند!

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن سیستان و بلوچستان در توئیتی در خصوص تداوم صف‌های گاز در این استان حتی در فصل گرما واکنش نشان داد و نوشت: بسیج دانشجویی حاضر است مشکل صف‌ها را در کمتر از یک ماه حل بکند!

در این توئیت آمده: به عنوان کسی که از نزدیک در جریان صف گاز و آب و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
. در سیستان و بلوچستان بوده و درد مردم را دیده، عرض می‌کنم؛ ایجاد صف گاز و آب برای عده‌ای نون و آب خوبی دارد، همان مافیایی که حتی دادستان در مقابلشان سکوت کرد. اگر غیر این هست، بسیج دانشجویی حاضر است مشکل صف‌ها را در کمتر از یک ماه حل کند.     خبرگزاری دانشجو چند ماه گذشته هم طی خبرهایی گفته بود که مردم سیستان و بلوچستان با مشکل صف‌های طولانی گاز دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ کس در استان جوابگوی این وضع نیست.   بیشتر بخوانید: مسئولان پاسخگوی نیازمندی‌های مردم سیستان باشند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محرومیت سیستان صف های گاز توئیتر سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی مشکل صف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، شهرستان چابهار در فصل نوروز، علاوه بر اینکه مقصد مسافران نوروزی شده است، با برپایی جشنواره‌های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف شهر، آینهٔ تمام نمایِ فرهنگ اصیل و آدب و رسومِ مردم سیستان و بلوچستان برای مسافران نوروزی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سعید ریگی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار در گفت: امسال فصل نوروز در چابهار برای مسافران نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل است چرا که نوروز امسال بخاطر همزمانی با ماه مبارک رمضان، مسافران بعد از افطار و در شب‌های بهاری چابهار با اجرای برنامه‌های محلی و شاد، هم با آیین‌های رمضانی مردم سیستان و بلوچستان آشنا میشوند و هم با فرهنگ و آدب رسوم مردم این استان آشنا خواهند شد.
وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار برای ایجاد شور و نشاط و خلق لحظات بیادماندنی برای گردشگران، با برپایی جشنواره بهار در بهار ۱۷ تیم هنری از استان سیستان و‌بلوچستان را در نقاط مختلف شهر چابهار مستقر کرده است تا ضمن ارائه خدمات فرهنگی و‌معرفی جاذبه‌های گردشگری چابهار به مسافران نوروزی، آداب و رسوم مردم استان را هم در قالب هنر به نمایش بگذارند.
ریگی تصریح کرد: تا ظهر دیروز حدود ۱۳۵ هزار نفر مسافر وارد شهر چابهار شده اند که این آمار نشان میدهد چابهار همچنان مقصد مسافران و گردشگران نوروزی است.
محمد دین دشتی دبیر جشنواره بهار در بهارِ چابهار افزود: برای معرفی بیشتر و بهترِ آئین‌های سنتی مردمان استان سیستان و بلوچستان، جشنواره بهار در بهار را در سه بخش؛ موسیقی میدانی، تئاتر میدانی وجشنواره بهارگاهی طراحی کردیم که در جشنواره بهارگاهی هنرمندان ملی هم دعوت شده اند.
دشتی بیان کرد: از هفتم تا هشتم اسفند بخش اصلی جشنواره در شهرچابهار توسط هنرمندان به اجرا در خواهد آمد و گردشگران میتواند از نزدیک به تماشایِ اجرای برنامه‌هایی بنشیند که بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • استاندار:مشارکت مردم در فعال سازی منطقه آزاد سیستان
  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • سران عربی با سکوتشان شریک جنایات رخ داده در فلسطین هستند
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • ورود بیش از ۱۴۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی به چابهار
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • برگزاری جشنواره بهارگاهی وایجاد شور ونشاط برای مسافران در چابهار