Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:59:07 GMT

داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۴۲۹

داوید سیلوا به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟

‍‍‍‍‍‍

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به جای بازی در سری A ایتالیا ممکن است سر از لیگ ستارگان قطر در بیاورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخیراً پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو به توافق نهایی رسیده و مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به شهر لیسبون (محل حضور من‌سیتی برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان) سفر کرده است تا قرارداد نهایی شده را به امضای سیلوای 34 ساله برساند، قراردادی که سه ساله با دستمزد 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو در سال به علاوه بند پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

اکنون نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که داوید سیلوا از امضای قرارداد با باشگاه لاتزیو خودداری کرده است، چرا که پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه قطری دریافت کرده و به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد است. طبق این گزارش به نظر می‌رسد این باشگاه قطری، السد باشد که هدایتش بر عهده ژاوی هرناندس است.

کلودیو براوو در آستانه ترک منچسترسیتی به مقصد لالیگا

سیلوا در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان به حضور 10 ساله‌اش در منچستر‌سیتی پایان خواهد داد. هافبک پیشین تیم‌های والنسیا، ایبار و سلتاویگو از سال 2010 در عضویت منچسترسیتی است و تاکنون چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پنج قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس را با این تیم تجربه کرده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی تیم فوتبال السد قطر لاتزیو بیشتر بخوانید... پیوستن داوید سیلوا به لاتزیو قطعی شد/ انتشار جزئیات قرارداد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پیوستن داوید سیلوا به لاتزیو قطعی شد/ انتشار جزئیات قرارداد واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی تیم فوتبال السد قطر لاتزیو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۲ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۳ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۴ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۵ بارتومئو: ترجیح می‌دهم درباره ستین صحبت نکنم/ تصمیمات جدید را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد ۶ فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند ۷ فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ ۸ رونمایی منچستریونایتد از پیراهن دوم خود برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامب و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی تیم فوتبال السد قطر لاتزیو منچسترسیتی تیم فوتبال السد قطر لاتزیو لیگ قهرمانان داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)

گل دوم کاستیانوس به یوونتوس را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)