Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: پانزدهم مرداد ماه شهروندی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و اظهار داشت، ۲ دستگاه موتورسیکلت به ظاهر سرقتی در جلوی ساختمانی در محدوده خیابان مولوی پارک شده است که با ارجاع موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه برای بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه و گزارش مورد تأیید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستور ورود به منزل و دستگیری سارق یا سارقان از مرجع قضایی اخذ شد، افزود: کارآگاهان پایگاه هفتم موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم به نام سیروس را دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کنند و متهم به همراه موتورسیکلت‌های سرقتی برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی انجام شده سیروس به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و اظهار داشت که موتورسیکلت‌ها را به تنهایی سرقت کردم و قصد فروش آن‌ها را داشتم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح سیروس به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار مجرمیت برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان موتورسیکلت در بهارستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت اموال نیروی انتظامی پایگاه هفتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد