Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@04:27:32 GMT

انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۴۷۰

انتصاب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد

رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید در جلسه تودیع و تکریم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه سال جدید به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای حقیقی نیست، لذا باید این فعالیت‌ها را در فضای مجازی توسعه دهیم، گفت: امسال باید در بحث معیشت اصحاب فرهنگ و هنر اقدامات جدی انجام داد و جذب حداکثری تسهیلات را پیگیری و محقق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در سامانه کارا بعد از تهران بیشترین جذب را استان خراسان رضوی داشته است و باید با پیگیری‌های مجدانه این تسهیلات جذب شود. وی با اشاره به عملکرد اداره ارشاد مشهد اظهار کرد: فعالیت‌های فوق برنامه و ویژه رویدادهای فرهنگی هنری که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد مدیریت می‌شد، بر غنای این فعالیت‌ها افزود. ارتباط خوبی با نهادهای ارزشی برقرار شد و با نهادینه شدن نظارت‌ها، ضعف در این قسمت نیز تا حدود بسیار زیادی از بین رفت. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به حذف ساختار ادارات ارشاد شهرستان در مراکز استان‌ها گفت: طبق مصوبه وزارت ارشاد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در مراکز استان‌ها حذف شد، اما با پیگیری‌های انجام شده این اداره به فعالیت خود ادامه داد و اکنون نیز به صورت نماینده مدیرکل فعالیت خواهد کرد. گفتنی است، در این جلسه از زحمات محمد جواد استادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد تقدیر به عمل آمد و جلیل سروری به عنوان نماینده مدیرکل در شهرستان مشهد منصوب شد. منبع: مهر انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: منصوب ارشاد اسلامی مشهد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس

شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی با نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی دیدار و بر حل موضوعات اتباع خارجی تاکید کرد.

در این دیدار حسین شرافتی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع و مهاجرین استان به ضرورت توجه بیشتر و مرتفع نمودن موضوعات مبتلابه حاشیه شهر مشهد که بیشترین جمعیت اتباع در آنجا حضور دارد تأکید نمود. 

وی اظهار امیدواری کرد با شروع فعالیت مجلس دوازدهم و استفاده از ظرفیت نمایندگان محترم خصوصاً نمایندگان مشهدمقدس بتوان با اهتمام بیشتر و توجه فزاینده تر موضوعات مربوط به حوزه اتباع را مرتفع نمود.

نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اتباع توسط این اداره کل به تشریح اولویت‌های کاری خود پرداخت و بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر در خصوص ساماندهی اتباع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود