Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@12:21:46 GMT

فدراسیون فوتبال شایعات مربوط به فرزند تاج را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۴۷۶

فدراسیون فوتبال شایعات مربوط به فرزند تاج را تکذیب کرد

‍‍‍‍‍‍

فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای، شایعات مطرح شده در مورد پسر رئیس اسبق این فدراسیون را تکذیب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به طرح برخی شایعات پیرامون درج مطالب و انتساب مباحثی به پسر رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در برخی محافل در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه به اطلاع می‌رساند گمانه‌زنی‌های مطروحه در این باره ارتباطی به افراد نامبرده نداشته و ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس

 

انتهای پیام/

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تاج فوتبال فدراسیون فوتبال ایران بیشتر بخوانید... علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم واژه های کاربردی مرتبط مهدی تاج فوتبال فدراسیون فوتبال ایران پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۲ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۳ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۴ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۵ بارتومئو: ترجیح می‌دهم درباره ستین صحبت نکنم/ تصمیمات جدید را تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد ۶ فلیک: به شیوه‌ای تأثیرگذار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم/ بازیکنان بارسلونا را مجبور کردیم اشتباه کنند ۷ فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ ۸ رونمایی منچستریونایتد از پیراهن دوم خود برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامب و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تاج فوتبال فدراسیون فوتبال ایران مهدی تاج فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟

تیم ملی 98 ما یک تیم بزرگ و طلایی بود که در جام ملتهای 96 قهرمانانه کار کرد و بهترین عملکرد بعد از انقلاب فوتبال ما را در جام ملتهای آسیا داشت و سپس به جام جهانی رفت و در مسابقات جام جهانی 98 فرانسه عملکرد شایسته و بسیار خوبی داشت.

به گزارش طرفداری، نگاهی به مردان آن تیم طلایی نشان می دهد که سرداران شایسته آن تیم با وجود بزرگی و شایستگی، در تیمهای لیگ برتر ایران کمترین نقش را دارند. علی دایی و خداداد عزیزی و جواد زرینچه و علیرضا منصوریان و محمد خاکپور و کریم باقری و .... فعالیت مربیگری ندارند. آن ها در لیگ برتر نیستند و تنها معدودی مثل مهدی پاشازاده که در لیگ دسته دوم فعال است هم در جایگاه واقعی خود قرار نگرفته اند.

در این میان افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس است اما سایر ستاره های آن نسل طلایی در فوتبال ایران جایگاهی قدرتمند و تاثیرگذار ندارند. نفرات آن تیم ملی که در بین آن ها مهرداد میناوند فوت شده، عبارتند از:

دروازه بان: احمدرضا عابدزاده

خط دفاعی: جواد زرینچه، محمد خاکپور، نادر محمدخانی، مهدی پاشازاده

خط میانی: مهرداد میناوند، کریم باقری، حمید استیلی، مهدی مهدوی کیا

خط حمله: علی دایی و خداداد عزیزی

جانشین ها: افشین پیروانی، علیرضا منصوریان، سیروس دین محمدی، نعیم سعداوی، نیما نکیسا

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد