Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@04:33:51 GMT

رسمی؛ مدیر ورزشی جدید آرسنال معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۴۹۰

رسمی؛ مدیر ورزشی جدید آرسنال معرفی شد

وینای ونکاتشام به عنوان مدیر ورزشی جدید آرسنال و جانشین رائول سانهلی معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال طی سال های اخیر نتوانسته خیلی در نقل و انتقالات خوب عمل کند و همین موضوع نارضایتی هواداران این تیم لندنی را در پی داشته است؛ اتفاقی که بسیاری مقصر اصلی آن را مدیر ورزشی باشگاه یعنی رائول سانهلی تلقی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتقادات و فشارها روی سانهلی که پیش از این در سمتی مشابه برای بارسلونا نیز فعالیت می‌کرد، باعث شد که بالاخره او به شکل رسمی از باشگاه آرسنال جدا شود و جای خود را به وینای ونکاتشام بدهد‌.

 

 

 

 

باشگاه آرسنال دقایقی پیش به شکل رسمی این موضوع را تایید کرد و از او بابت زحماتش تشکر کرد‌. همچنین سانهلی نیز بعد پس از قطعی شدن جدایی اش از آرسنال گفت: " از عملکردم طی سه سال اخیر در این باشگاه رضایت کامل دارم و به آنها افتخار می کنم. حالا قصد دارم از موفقیت های بعدی باشگاه لذت ببرم. تنها به گذراندن وقت کنار خانواده ام و استراحت کردم فکر می کنم و می خواهم از موفقیت آرسنال لذت ببرم."

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال