Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار آذربایجان شرقی گفت: کنار گذاشتن مدیریت متعارف در شرایط نامتعارف یکی از مطالبی است که بر آن تأکید ویژه‌ای وجود دارد، مدیر باید با تجارب قبلی خود آستین‌ها را بالا زده و وارد گود مدیریت جهادی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر این‌که تعامل و همکاری بین بخشی در استان باید وجود داشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و این هم‌افزایی باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی سرمایه و اعتماد اجتماعی را دو مؤلفه مهم برای مقابله با سلطه جهانی عنوان کرد و یادآور شد: با تمام مشکلاتی که شاهد آن هستیم خم به ابرو نیاورده‌ایم و این حاصل کسب این دو مؤلفه مهم است.

برنامه مجلس برای تغییر سازوکارهای حمایتی به نفع دهک‌های پایین جامعهاستاندار آذربایجان شرقی: دوست و دشمن می‌دانند ‌ملت ایران از ارزش‌های خود دست برنمی‌داردمراسمات محرم با شکلی متفاوت برگزار می‌شود؛ عزاداران شعور حسینی را به نمایش بگذارن

وی بابیان این‌که کمبود و نایابی منابع نداریم، ادامه داد: با توجه به تنگنای اقتصادی به وجود آمده باید با اطلاع رسانی‌های صحیح در رابطه با خدمات ستاد تسهیل و رفع موانع استان باعث حل گوشه‌ای از مشکلات اصناف و واحدهای تولیدی شویم.

پورمحمدی با اشاره به این‌که جنگ اقتصادی تبعاتی و مشکلاتی برای حکومت و مردم دارد که باید با آن مقابله کرد، خاطرنشان ساخت: کشورهای دیگر از عملکرد ایران در مقابل تحریم‌ها متعجب شده‌اند.

وی با اشاره به جلساتی که با نخبگان اقتصادی و سیاسی استان داشته است، ابراز داشت: کنار گذاشتن مدیریت متعارف در شرایط نامتعارف یکی از مطالبی است که بر آن تأکید ویژه‌ای وجود دارد، مدیر باید با تجارب قبلی خود آستین‌ها را بالا زده و وارد گود مدیریت جهادی شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تقویت سیستم نرم‌افزاری که در جهت اعطا تسهیلات استفاده می‌شوند، افزود: بانک‌های تجارت و صنعت و معدن از جمله بانک‌هایی هستند که در انجام وظایف محوله برای اعطا تسهیلات پیش رو بودند.

انتهای پیام/114/ ت

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار آذربایجان شرقی: دوست و دشمن می‌دانند ‌ملت ایران از ارزش‌های خود دست برنمی‌دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار آذربایجان شرقی: دوست و دشمن می‌دانند ‌ملت ایران از ارزش‌های خود دست برنمی‌دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ برنامه مجلس برای تأمین کالاهای اساسی ‌اقشار آسیب‌پذیر/ طرح ‌کارت‌های اعتباری ‌هفته آینده ‌در مجلس ارائه می‌شود‌ ۲ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۳ امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم ۴ کاروان سلامت به مناطق محروم قزوین می‌رود/ بیماران خاص بیمه برکت می‌شوند ۵ گزارش| کرونا در استان فارس همچنان قربانی می‌گیرد / ازدحام جمعیت در هایپرلند شیراز ۶ جزیره قشم در تولید برق خودکفا شد/ مازاد برق صادر می‌شود ۷ معاون رئیس‌جمهور در سنندج: زیرساخت‌های شرکت‌های دانش بنیان در کشور تقویت می‌شود ۸ استان خوزستان در مسیر مهار کرونا؛ تنها ۲ شهر وضعیت قرمز دارند مهمترین اخبار استانها امام جمعه اصفهان: برای برگزاری عزاداری ماه محرم احساسی عمل نکنیم/ اگر جان انسانی را به خطر بیندازیم ‌عزاداری جایز نیست + فیلم اختصاصی|معاون رئیس‌جمهور: از ۶ مجموعه دانش بنیان برای تولید واکسن کرونای ایرانی حمایت کرده‌ایم برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ سخت‌گیری‌های کرونایی در استان گلستان نتیجه داد؛ روند ‌ابتلا به کرونا کاهشی شد + فیلم مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی برگزاری مراسمات ماه محرم ‌با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی / تقویت نهاد نماز جمعه طبق سیاست رهبر معظم انقلاب ‌ گفتگوی تسنیم با متولی صادرات|۶مشکل اصلی صادرات/ طرح صادرات ریالی برای پولشویی است؛ پیمان پولی قابل اجرا نیست؛ قوانین یک‌شبه نداریم واکنش انصارالله به ادعاها درباره نفتکش «صافر»/ آمریکایی‌ها در قتل‌عام ملت یمن شریکند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار آذربایجان شرقی ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی

 ستاره با اشاره به اینکه سال گذشته همه افراد فوت شده ناشی از حوادث کار در آذربایجان شرقی بودند مرد بودند گفت: از این تعداد ۴۹ نفر به علت سقوط از بلندی، ۲۵ نفر براثر اصابت جسم سخت، ۱۳ نفر بر اثر برق گرفتگی، چهار نفر بر اثر خفگی، چهار نفر به علت غرق شدن و پنج نفر بر اثر سوختگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه تعداد مصدومان حوادث ناشی از کار نیز در استان هفت درصد افزایش یافت اظهار کرد: در این بازه زمانی یک هزار و ۵۰۱ نفر بر اثر مصدومیت حوادث ناشی از کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸ نفر زن و بقیه مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۱۰ نفر به علت حادثه کاری فوت کردند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ نفر افزایش یافت.

ستاره ادامه داد: در ماه مذکور ۱۱۱ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که پنج نفر از آن‌ها زن بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی