Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@13:38:03 GMT

توافق طارمی با یک باشگاه مطرح

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۶۰۳

توافق طارمی با یک باشگاه مطرح

رویداد۲۴ به نقل از روزنامه «آبولا» پرتغال، به نظر می‌رسد پورتو انتخاب نهایی مهدی طارمی برای فصل جدید است، زیرا سران این باشگاه و ریوآوه برای انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به جمع آبی‌پوشان به توافق رسیده‌اند.

بازی در تیم قهرمان لیگ برتر پرتغال، حضور در لیگ قهرمانان اروپا و دیده شدن به‌عنوان گزینه نخست خط حمله پورتو به اندازه کافی برای مهدی طارمی اغواکننده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال می‌تواند در دوران حرفه‌ای مهدی طارمی تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز باشد.

این روزنامه پرتغالی در ادامه نوشته است: «مهدی طارمی تمایلی به طولانی شدن روند انتقالش ندارد و می‌خواهد سریع چالش جدید خود را بپذیرد. هرچند براگا نیز خواهان مهدی طارمی است، اما به نظر می‌رسد پورتو و ریوآوه به توافق نهایی رسیدند. ممکن است این انتقال هفته آینده عملی شود».

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی طارمی لژیونر ایرانی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و میلان روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در دربی دلامادونینا رو در روی هم قرار گرفتند که تیم اینتر موفق شد همشهری خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا برای بیستمین بار در سری آ عنوان قهرمانی را به دست آورد. پس از پایان بازی، «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است.

در همین رابطه «فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز خبر تأیید جذب طارمی را در صفحه خود در شبکه اجتماعی X (توئیتر) باز نشر داد تا مهر تأییدی به صحبت‌های مدیر ورزشی باشگاه اینتر بزند.

کد خبر 6086590

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر