Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@17:11:53 GMT

آب پاکی شیخ دیاباته روی دست جاسوسان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۶۰۹

آب پاکی شیخ دیاباته روی دست جاسوسان استقلال

شیخ دیاباته مهاجم گلزن استقلال گفت: دلیل اصلی دلخوری استرا از اینکه دیگر نخواست هرگز به استقلال برگردد این بوده که قراردادش را لو دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیخ دیاباته روز پنج‌شنبه به دفتر احمد سعادتمند رفت؛ دیداری از قبل تعیین نشده و ناگهانی. اتفاقات روز چهارشنبه و انتشار ریز قرارداد دیاباته در یکی از رسانه‌ها باعث شده بود این بازیکن مالیایی بی‌حاشیه که سابقه زیادی از بازی در سری A ایتالیا و چمپیونز لیگ فرانسه دارد بابت چنین اتفاقی علاوه بر غافلگیر شدن به شدت ناراحت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های فرانسه رو اعصاب شیخ
شیخ دیاباته در بدو ورود به دفتر سعادتمند درباره این موضوع سؤال کرد که چطور چنین اتفاقی برای چندمین بار در یک باشگاه رخ می‌دهد. او در صحبتی که با رئیس باشگاه استقلال داشت اشاره‌ای به لو رفتن قرارداد استراماچونی و بازتاب آن در رسانه‌های ایتالیا کرد و گفت از روز چهارشنبه هم برخی رسانه‌های فرانسوی که پیگیر اخبار لژیونر‌های این کشور در دیگر لیگ‌ها هستند با انتشار این اخبار به رقم ریز و درشت قرارداد و آپشن‌های این بازیکن پرداخته‌اند و این برای او و خانواده اش در فرانسه مشکل‌ساز شده است. حتی گفته که از آنجا برای مصاحبه در این‌باره با او تماس هم گرفته‌اند.

سؤالات دیاباته از سعادتمند
شیخ دیاباته که از این موضوع خیلی دلخور بود اشاره‌ای هم به بحث مالیات و درآمد‌های خودش در داخل و خارج از کشور کرده و به سعادتمند توضیح می‌دهد که این مسائل محرمانه است و چرا باید ریز صفحات قراردادش در یکی از رسانه‌ها به این وضوح منتشر شود؟ او درباره استراماچونی هم به این موضوع اشاره کرد که دلیل اصلی دلخوری استرا از اینکه دیگر نخواست هرگز به استقلال برگردد این بوده که قراردادش را لو دادند.

بعید است از داخل باشگاه لو رفته باشد
در پاسخ به این اتفاق مدیرعامل باشگاه استقلال به اتفاق معاونت حقوقی اش به دلجویی از شیخ دیاباته پرداخته و درباره مسائلی که طی ۱۰ ماه گذشته در باشگاه استقلال رخ داده توضیحاتی را ارائه کردند. آن‌ها همچنین از نسخه‌های این قرارداد که در چه اماکنی بایگانی می‌شود برایش صحبت کرده و این احتمال را دادند که شاید از داخل باشگاه چنین اقدامی صورت نگرفته باشد.

خیال شیخ بابت پیگیری راحت شد
شیخ دیاباته که بابت این موضوع خیلی ناراحت به نظر می‌رسید در بخشی از صحبت‌هایش توضیح داد باشگاه چه اقدامی در این‌باره کرده و شنیده‌ها از اتاق مدیریت این‌گونه است که او در نظر داشته از طریق وکیلش اقداماتی هم در این‌باره انجام بدهد که با پیشنهاد سعادتمند از این اقدام صرفنظر می‌کند و موضوع را به باشگاه واگذار می‌کند. اینکه سعادتمند و بخش حقوقی باشگاه به جد پیگیر این مسئله هستند تا حد زیادی دیاباته را آرام کرده و او را به آینده امیدوار کرد.

خط و نشان دیاباته
مدیرعامل استقلال پس از دلجویی از دیاباته درباره وضعیت فعلی خود شیخ از او سؤال کرد و توضیح داد که همه این برنامه‌ریزی‌ها برای دلسرد کردن او از همراهی استقلال در دیدار‌های باقی مانده این فصل و به ویژه دربی نیمه‌نهایی جام‌حذفی بوده است که شیخ نیز در صحبتی جدی با اشاره به این موضوع که حس کرده اهداف پشت پرده از این اقدام برای دلسرد کردنش بوده تأکید کرد قطعاً و با تمام قدرت برای استقلال به میدان می‌رود. این بازیکن مالیایی که همواره ظاهری آرام و مهربان دارد این بار تا حدی در صحبت‌هایش جدی به نظر می‌رسید که دوست داشت دربی فردا برگزار شود و روبه‌روی حریف پرسپولیس بازی کند. شیخ در صفحه شخصی اش هم نوشت از همین الان منتظر دربی هستم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال استقلال شیخ دیاباته لیگ برتر ایران شیخ دیاباته رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مهرداد محمدی به شمس آذر (استقلال 1-0 شمس آذر)

گل مهرداد محمدی به شمس آذر (استقلال 1-0 شمس آذر)

دیگر خبرها