Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد که دریافت یک پیشنهاد از لیگ ستارگان قطر و مشخصا السد تا این لحظه مانع انتقال داوید سیلوا به لاتزیو شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 34 ساله منچسترسیتی یعنی داوید سیلوا بعد از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شکل آزاد از این تیم جدا خواهد شد؛ همچنین از باشگاه لاتزیو به عنوان مهمترین مشتری این هافبک اسپانیایی یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی روزهای گذشته اکثر منابع ایتالیایی گزارش داده بودند که داوید سیلوا در آستانه انتقال به لاتزیو قرار گرفته و در این تیم سالیانه 4 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد و علاوه بر این یک جت اختصاصی نیز در اختیار این بازیکن قرار خواهد گرفت تا مشکلی برای سر زدن به خانواده اش در کشور اسپانیا نداشته باشد.

 

 

 

 

روزها یکی پس از دیگری می گذرد و هنوز هیچ خبر قطعی درباره انتقال داوید سیلوا به لاتزیو منتشر نشده است. اتفاقی که بعید به نظر می رسد که علت آن دریافت پیشنهاد از سوی دیگر باشگاه های ایتالیایی از جمله یوونتوس بوده باشد چرا که حالا کوریره دلو اسپورت مدعی شده که رسیدن یک پیشنهاد مالی بزرگ از لیگ ستارگان قطر باعث شده که سیلوا در انتقال به لاتزیو تردید کرده و شاید مسیرش را عوض کند.
همچنین به نظر می رسد که تیم قطری که خواهان داوید سیلوا شده، السد به سرمربیگری هم وطن او یعنی ژاوی هرناندز است.

دیوید سیلوا قطر السد منچستر سیتی ژاوی لاتزیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد منچستر سیتی ژاوی لاتزیو داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین

صالح حردانی به بازی استقلال برابر شمس آذر قزوین می‌رسد.

طرفداری | وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد.

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • اولین دور مذاکرات بارسا با ستاره اسپانیایی
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • ستاره انگلیسی رئال مادرید، اسپانیایی‌ها را زیر سوال برد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • تکرار اتقاقات سال گذشته؛ خبرنگاران اسپانیایی تمرین منچسترسیتی را از دست دادند