Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@04:49:10 GMT

هافبک من سیتی به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۶۷۳

هافبک من سیتی به جای لاتزیو راهی قطر می‌شود؟

به گزارش افکارنیوز،

اخیراً پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر داد داوید سیلوا برای پیوستن به لاتزیو به توافق نهایی رسیده و مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی منچسترسیتی به شهر لیسبون (محل حضور من‌سیتی برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان) سفر کرده است تا قرارداد نهایی شده را به امضای سیلوای 34 ساله برساند، قراردادی که سه ساله با دستمزد 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورو در سال به علاوه بند پاداش‌های در نظر گرفته شده است.

اخبار ورزشی- اکنون نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهد که داوید سیلوا از امضای قرارداد با باشگاه لاتزیو خودداری کرده است، چرا که پیشنهادی وسوسه‌انگیز از یک باشگاه قطری دریافت کرده و به طور جدی در حال بررسی این پیشنهاد است. طبق این گزارش به نظر می‌رسد این باشگاه قطری، السد باشد که هدایتش بر عهده ژاوی هرناندس است.

سیلوا در پایان رقابت‌های فصل جاری لیگ قهرمانان به حضور 10 ساله‌اش در منچستر‌سیتی پایان خواهد داد. هافبک پیشین تیم‌های والنسیا، ایبار و سلتاویگو از سال 2010 در عضویت منچسترسیتی است و تاکنون چهار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در جام حذفی انگلیس، پنج قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و سه قهرمانی در جام خیریه انگلیس را با این تیم تجربه کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داوید سیلوا منچسترسیتی منچستر سیتی لاتزیو السد قطر ژاوی هرناندس داوید سیلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی این تیم در سری A به اهانت‌هایی که از سوی هواداران تیم سابقش دریافت کرده بود، پاسخی جالب داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بدون شک یکی از خوشحال‌ترین بازیکنان اینتر بابت قهرمانی این تیم در سری A، هافبک ترکیه‌ای نراتزوری یعنی هاکان چالهان‌اوغلو بود. تیم او در شبی اسکودتوی بیستم را کسب کرد که توانست رقیب همشهری میلان را در دربی دلامادونینا شکست دهد. برای چالهان‌اوغلو این قهرمانی فرصتی برای جبران همه آن اهانت‌ها و تمسخرهایی بود که از زمان ترک میلان در سال 2021 و پیوستنش به اینتر تحمل کرد.

هواداران میلان و حتی ستاره سوئدی وقت‌ آنها زلاتان ابراهیموویچ دو سال پیش چالهان‌اوغلو را به خاطر ترک تیم قهرمان و پیوستن به نراتزوری مسخره کردند و از آن روز حملات‌شان به ملی‌پوش ترکیه‌ای ادامه پیدا کرد. انتظار می‌رفت حداقل با قهرمانی اینتر، میلانی‌ها برای مدتی دست از سر چالهان‌اوغلو بردارند اما درست عکس این اتفاق رخ داد و در فضای مجازی با القابی همچون «دلقک» و «خائن» به او توهین کردند. این بار اما چالهان‌اوغلو پاسخی جالب به آنها داد. او در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصویری از خود در کنار جام قهرمانی سری A و یک هدفون روی گوش‌هایش گذاشت تا نشان دهد به آنچه هواداران میلان پشت سرش فریاد می‌زنند، توجهی ندارد. در کنار این تصویر پیامی با این مضمون هم درج شده است: «همیشه خونسرد، همیشه صبور، همیشه متمرکز و حالا پاداش».

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

چالهان‌اوغلو در تمام رقابت‌های فصل جاری 36 بازی برای اینتر انجام داده و 13 گل نیز به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دولت انگلیس به زودی شماری از پناهجویان را راهی روآندا می‌کند
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت