Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:09:57 GMT

بارش باران در نوار شمالی کشور تا ۳ روز آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۶۹۳

صراط:

امیرحسین نقشینه در گفت و گو با فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز اظهار داشت: در سه روز آینده در سواحل خزر و برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی و اردبیل، همچنین شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی بارش باران داریم.

وی ادامه داد: در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شدت بارش ها در استان گیلان است، گفت: از امروز تا سه شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه استان های ساحلی خزر دما به طور محسوسی کاهش می یابد و دریای خزر روز دوشنبه هفته جاری مواج است.

نقشینه افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در استان های ساحلی خزر و روز چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده داریم.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد و گرد و خاک خواهد بود همچنین در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۳ درجه خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز 25 مرداد آسمان تهران صاف، جهت باد در پایتخت غربی و سرعت باد 17 کیلومتر بر ساعت است؛ دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 16 درصد است.

نقشینه اظهار داشت: فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمی دمای 9 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان هواشناسی آخرین وضعیت جوی کشور صراط شمال آذربایجان روز آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است