Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:29:58 GMT

تدابیر ویژه سازندگان «سلمان فارسی» در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۶۹۷

تدابیر ویژه سازندگان «سلمان فارسی» در روزهای کرونایی

با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند.

حسین طاهری تهیه‌کننده این سریال با بیان این مطلب گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند، به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند. این اقدامات در دفتر مرکزی تهران، شهرک سینمایی غزالی، کارگاه‌ها و محل فیلمبرداری و همین‌طور محل ساخت لوکیشن‌های شاهرود به‌طور مستمر انجام می‌شود.

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت: به‌ منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلمبرداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده بود، از دهم مرداد مصادف با عید سعید قربان در منطقه مجن شهرستان شاهرود از سر گرفته شد.

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیما فیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد.

فیلمبرداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغاز شده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشن‌های داخلی مانند شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن‌های خارجی در ترکیه و سرانجام فیلمبرداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و ... در آن بازی خواهند کرد.

برچسب‌ها شاهرود سریال تلویزیون شهرک سینمایی غزالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود سریال تلویزیون شهرک سینمایی غزالی شاهرود سریال تلویزیون شهرک سینمایی غزالی سلمان فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی خون خود را به افراد نیازمند اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مجتبی قهرمان رضاییه افزود: اهدا کنندگان مستمر در استان ۲۵ هزار و ۳۰۷ نفر بودند که در سال ۱۴۰۱ هم حدود ۲۴ هزار نفر اهدا خون مستمر داشتند.

قهرمان رضاییه با اشاره به سابقه اهدا خون افراد بیان کرد: ۳۵ هزار و ۷۸۲ نفر اهدای خون باسابقه در سال ۱۴۰۲ بودند که این رقم نیز نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۶.۵ درصدی برخوردار است.

او افزود: امسال همچنین ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر اهدا کننده بار اولی بودند که ۹.۸۱ درصد نسبت به سال قبل‌تر از رشد مشارکتی مواجه بود و این نشان از فرهنگک سازی مناسب در جامعه است.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز به خون یک موضوع روزانه و متداول است، افزود: با توجه به پایین بودن عمر فرآورده‌های خونی در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمند هستند، به خطر می‌افتد.

در پایگاه های انتقال خون، علاوه بر پلاسما، گلبول قرمز فشرده، سی‌پی، سی‌پی‌پی، خون فیلتردار، خون شسته شده و پلاکت خون فرآوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • ۷۵ هزار نفردرآذربایجان غربی خون خود را به افراد نیازمند اهدا کردند
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • عکس| استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان
  • استخر و هتل غول‌پیکر بن‌سلمان (+عکس)
  • غیرت و اخلاق را در «آسمان غرب» به تصویر کشیدیم
  • تصویری که «بن‌سلمان» جرات انتشار آن را ندارد