Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:59:25 GMT

شناسایی ۱۸۴ ملک مازاد در ۱۸ دستگاه اجرائی استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۷۹۶

شناسایی ۱۸۴ ملک مازاد در ۱۸ دستگاه اجرائی استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان آخرین وضعیت شناسائی املاک مازاد دستگاه های دولتی در استان را تشریح کرد.

"حمید شیخ اسدی" عصر امروز ۲۵ مردادماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان درباره روند شناسائی املاک مازاد دستگاه های دولتی در استان اظهار کرد: تا امروز در ۱۸ دستگاه اجرائی استان کرمان ۱۸۴ ملک مازاد را شناسائی کرده ایم که ۸۳ مورد دارای سند، ۱۰۱ مورد بدون سند و یک ملک به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برآورد ریالی ۸۳ ملک حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است و برای فروش ۱۶ مورد مجوز گرفته شده است.

شیخ اسدی تصریح کرد: ۳۴ دستگاه اجرائی پاسخ مکاتبات را نداده اند و مشکل این است که اگر شناسائی املاک مازاد توس همکاران ما صورت بگیرد، نمی توانیم بفروشیم زیرا این املاک سند ندارند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان درباره همکاری ثبت اسناد در موضوع سند املاک دولتی بیان کرد: برخی از دستگاه های اجرائی در ارائه مدارک به ثبت اسناد نیز ضعیف عمل می کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی اظهار کرد: به دلیل اینکه این موضوع جدیدی است، روند موثری در آن که به صورت مشهود مانند دیگر سرفصل های بودجه دارد، در حال حاضر نیست و باید از سوی مدیران به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اقتصاد و دارايي ملک مازاد اخبار اقتصادی کرمان استانی اقتصادی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد

 معاون منابع انسانی ضمن بازدید از وضعیت ذخیره و فرآیند اهدای خون، رشد اهدای خون در استان را حاصل عملکرد مطلوب کارکنان انتقال خون و مردم استان دانست.

حسن نادری اضافه کرد: فراهم بودن فناوری روز دنیا در انتقال خون استان باعث شده خون و فرآورده‌های خونی با سرعت و دقت بیشتری به دست بیماران نیازمند برسد.

مدیرکل انتقال خون قم گفت: با استفاده از دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون، جدا از گروه‌بندی اصلی خون، تمام گروه‌های فرعی خون را نیز به‌صورت هوشمند و تمام الکترونیک می‌توانیم تعیین کنیم.

مهدی پهلوانی افزود: از طریق این دستگاه می‌توان «فنوتیپ» یا اندازه‌گیری ده‌ها نوع گروه خونی فرعی که به‌طور عادی قابل اندازه‌گیری نیستند را به روش اتوماسیون سنجش و شناسایی کرد و سلامت خون فرآورده را که بدن گیرنده آن را پس نزند و بتواند اثر درمانی خود را ایفا کند، بررسی کرد.

پلوانی بیان کرد: برای تمام افرادی که در استان خون اهدا می‌کنند به تدریج با خرید کیت و لوازم مورد نیاز، گروه‌بندی فرعی خونشان تعیین خواهد شد.

او ادامه داد: با نصب این دستگاه، علاوه بر این‌که برای افراد اهداکننده می‌توانیم گروه بندی داشته باشیم، می‌توانیم خون کاملا تطبیق یافته برای افراد نیازمند ارسال نماییم.

پهلوانی با اشاره به هزینه ۶۰ میلیارد ریالی خرید این دستگاه، خاطرنشان کرد: «دستگاه اتوماسیون تعیین گروه خون اورتو ویژن» که یک دستگاه غربالگری آنتی بادی است و می‌تواند آنتی بادی خون افراد را طبق استاندارد‌های انتقال خون شناسایی کند؛ بدین ترتیب می‌توان آنتی بادی‌های ناخواسته را در خون‌های اهدایی شناسایی کرد.

در پایان این مراسم، معاون استاندار قم خون خود را نیز اهدا کرد و به سوالات برخی مراجعه‌کنندگان پاسخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • از ظرفیت صدا و سیمابرای استفاده کشاورزان از سند مالکیت استفاده شود
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • لزوم آگاه‌سازی کشاورزان از مزایای حدنگاری