Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی اژدری در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری حوزه سپاه و بسیج، گفت: با توجه به اهمیت و نقش جنگ نرم و رسانه‌ها به‌عنوان مهمترین ابزار در این نبرد، ایجاب می‌کند مسئولان با آگاهی از وضعیت تهدیدآمیز موجود و گستره فعالیت‌های رسانه‌ای کشور‌های مخالف ایران با نهایت دقت، ظرافت و لطافت با ارسال پیام‌های به هنگام و معطوف به هدف، بر افکار عمومی داخلی و بین المللی تاثیر گذاشته و با فعالیت‌های هدفمند و هوشمندانه در داخل و خارج کشور و استفاده از تمامی ابزار‌ها و قدرت نرم به بهبود قدرت معنوی، افزایش نفوذ، ایجاد جذابیت، اقناع و هدایت افکار عمومی داخل و خارج کشور بپردازند که برآیند آن افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژدری افزود: جشنواره رسانه‌های ابوذر جشنواره ایست که در آن افراد گروه‌ها و تشکل‌هایی رسانه‌ای آثار تولیدی یکسال گذشته خود را با یک دوره زمانی خاص به دبیرخانه جشنواره ارائه می‌دهند و در نهایت در اختتامیه جشنواره که همراه با برپایی یک گردهمایی کشوری است ضمن معرفی آثار برتر از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد و تجربیات و نتایج این جشنواره برای بهره‌مندی عموم اصحاب رسانه و یا گروه‌های خاص رسانه‌ای پس از برگزاری انتشار می‌یابد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس در ادامه افزود: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس در محور‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول اظهار داشت: آثار ارسالی در قالب فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی، خبر، گزارش مصاحبه، تیتر، مطالبه و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و موشن گرافی میباشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های استان جهت شرکت در جشنواره تا ۳۰ آبان ماه ۹۹ مهلت دارند تا صرفا با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.Aboozarha.ir نسبت به بارگذاری آثار بصورت پی دی اف بهمراه با لینک مربوطه اقدام نمایند که پس از پایان مهلت مقرر آثار ارسالی برای ارزیابی تحویل هیات داوران خواهد شد.

اژدری افزود: شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر در این جشنواره شرکت کنند و آثار تولیدی ان‌ها می‌بایست در بازه زمانی آذر ماه سال ۹۸ تا پایان آبان ماه ۹۹ تولید شده باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: پس از انتخاب نفرات برتر و برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، آثار منتخب جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا کرده و در آنجا با سایر برگزیدگان استان‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

اژدری افزود: خوشبختانه طی دو سال گذشته که جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح استان فارس برگزار شد، شاهد استقبال قابل قبول اصحاب رسانه از این جشنواره بوده‌ایم و در دو سال گذشته خبرنگاران استان در مرحله کشوری هم حائز رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف شده اند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، خانه مطبوعات استان فارس و انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج رسانه فارس سپاه فجر جشنواره ابوذر جشنواره رسانه ای ابوذر اصحاب رسانه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد