Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@23:43:20 GMT

(تصاویر) بازگشایی مدارس؛ دانش آموزان در سلول انفرادی!

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۳۹۳۲

در مجموعه‌‌ای از عکس‌های جدید و قابل تأمل دیده می‌شود که دانش آموزان یک مهدکودک در تایلند در محل‌های بازی کوچک و محصور شده با حفاظ، به صورت جداگانه و تنهایی به بازی مشغول‌اند.

به گزارش فرارو، این تصاویر سطح اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را که توسط مدرسه وات کلونگ تویی در بانکوک صورت گرفته نشان می‌دهد. این مدرسه در ماه ژوئیه از بازگشت 250 دانش آموز خود به کلاس‌ها استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهدکودک بعد از این که مقامات تایلند برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، دستور قرنطینه سراسری در کشور را صادر کردند، از اواسط ماه مارس بسته شد.

این مدرسه علاوه بر ایجاد مناطق بازی محصور، حفاظ‌های پلاستیکی را در اطراف میز دانش‌آموزان نصب کرده است و چارچوب‌هایی با حفظ فاصله اجتماعی بر کف زمین کشیده تا دانش‌آموزان درون آن‌ها بایستند.

در حال حاضر محل ورودی این مهدکودک به دستگاه سنجش دمای بدن مجهز است و خارج از هر کلاس هم دستگاه مجهز به مایع دستشویی قرار گرفته است.

برخی مدارس دیگر هم در تایلند برای کاهش خطر ابتلای دانش‌آموزان و کارمندان به ویروس کرونا تمهیدات سخت گیرانه‌تری اعمال کرده‌اند.

چوچارت تینگتام مدیر مدرسه سم کوک که حدود 30 مایلی (حدود 48 کیلومتری) شمال پایتخت تایلند واقع شده می‌گوید: زمانی که دانش آموزان به مدرسه می‌رسند، معلمان به آن‌ها ماسک صورت می‌دهند چرا که پوشیدن ماسک اجباری است.

وی افزود که دانش‌آموزان برای انجام برخی فعالیت‌ها از شیلد (محافظ) صورت هم استفاده می‌کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تایلند مدارس مهدکودک ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی کروناویروس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897884

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • توصیه حداد عادل به ایجاد کنندگان مدارس غیردولتی: حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانید
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق