Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جشنواره مالک اشتر قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت : همه ما به خوبی می‌دانیم که بالاترین و بی عیب‌ترین مدیریت در دنیا مدیریت خداست و مدیریت اسلامی باید رنگ و بوی خدایی داشته باشد.

او گفت: امام خمینی (ره) با توکل بر خدا انقلابی در جهان برپا کرد به گونه‌ای که دو ابر قدرت شرق و غرب را به زانو درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علما افزود: مدیریت خداوند بر اساس عدالت، رحمت و نظم است و اگر جز این باشد فرد از مسیر خداوند و مدیریت اسلامی خارج شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: آنچه امروز باعث شده تا ایران اسلامی در مقابل سردمداران غرب به عنوان کشوری مقتدر شناخته شود داشتن توانمندی‌های دفاعی و نظامی است.

سردار عظیمی توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی را از اهداف جشنواره مالک اشتر عنوان کرد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه جشنواره ملی قرارگاه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، متن حکم به این شرح است:

جناب آقای حسین خیاط

با توجه به تجربیات توان و تعهد خدمتی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان تعیین می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت‌ها استعداد و توان نیرو‌های متعهد دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • سوره و آیه ۱۴۰۳ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان انتخاب شد
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • فعالیت غیرحضوری مدارس نیکشهر،مهرستان،زرآباد ودلگان
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق