Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، هیات مدیره بیمارستان جم طی اطلاعیه‌ای که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، از بستری شدن محمدرضا شجریان در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییتی درباره آخرین وضعیت استاد آواز ایران از زبان دکتر حسن عباسی پزشک معالج ایشان نوشت: «دکتر حسن عباسی: *دلیل اصلی بستری شدن امروز استاد به خاطر شوک سپتیک حاصل از گسترش عفونت بوده که به اُفت سطح هوشیاری نیز منتهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*

*خدا را شکر وضعیت ایشان نسبت به صبح بهتر است اما همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.»

کد خبر 540565 برچسب‌ها خواننده - شجریان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خواننده شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خیلی از مواقع مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال حاوی محتوای عجیب و بحث‌برانگیز است. خیلی از آنها بدون اطلاع کافی نظر می‌دهند یا اینکه می‌شود ردپای تنگ‌نظری را در اظهارات‌شان دید. مثلا کافی است تعدادی از مصاحبه‌های این سالیان بهروز رهبری‌فرد را مرور کنید. استاد از علی دایی شاکی بود، از برانکو راضی نبود، کالدرون را قبول نداشت، موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی را شانسی می‌دانست و حالا هم نوبت اوسمار ویرا شده که همین صابون به بدنش بخورد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس به گل‌گهر ببازد به خاطر تصمیم اوسمار است!

رهبری‌فرد در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته فرصت کافی برای تماشای مسابقات را ندارد، اما با این حال فوتبال پرسپولیس اوسمار را «علی‌اکبری» توصیف کرده! حالا اینکه ندیده نظر می‌دهی یک بحث است، اما خداوکیلی باشگاه کدام مربی را بیاورد تا شما راضی شوی؟ انصافا کلوپ بیاید، رضایت می‌دهی؟ به خدا اگر بدهی!

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227315 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج گلستان مشخص شد
  • تعیین وضعیت پزشکی ۸۵ درصد از زائران حج در گلستان