Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@07:22:15 GMT

قالیباف به شوشتر سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۰۰۹

قالیباف به شوشتر سفر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین؛ نماینده شوشتر و گتوند گفت: در اولین سفر استانی دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی که به خوزستان خواهد بود، ایشان در شوشتر نیز حضور خواهد یافت.

سهراب گیلانی افزود: انشاءالله ۳ موضوع مهم را در این دیدار در حوزه انتخابیه پیگیری و بررسی می‌کنیم.

وی افزود: سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه کاره و متوقف شده‌ حوزه‌ انتخابیه، توافق برای احداث سالانه حداقل ۱۰۰ کیلومتر جاده‌ روستایی و همچنین احداث پل علامه شیخ (ره) از مسائل مورد گفتگو در این سفر خواهد بود

سردار گیلانی عنوان کرد:  حل مشکلات دو شهرستان و طرح آن‌ها در سطح مسائل کلان ملی ملی همچون انباشت نمک در پشت سد گتوند و راه‌اندازی فاز دوم نیروگاه برق‌آبی آن، جلوگیری از انتقال آب کارون و تاسیس شرکت‌های جانبی در کنار شرکت‌های مادر و افزایش نرخ اشتغال از دیگر موضوعات مطرح شده در این سفر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

48

کد خبر 1422026

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق

نمازگذاران گیلانی و مردم غیور استان پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، با گام‌هایی استوار به خیابان‌ها آمده و با شرکت در راهپیمایی و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه، حمایت کامل خود را از عملیات تلافی جویانه وعده صادق از سوی دلاورمردان سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل اعلام کردند.

در برخی شهرهای گیلان هم ، نمازگذران پس از اقامه نماز جمعه، در محل برگزاری نماز تجمع کرده و حمایت خود را از عملیات موفق و غرور آفرین سپاه اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • پیش بینی برداشت پنج هزارتن دانه روغنی کلزا در شوشتر
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • مرمت خط انتقال آب محله سنگفرش شوشتر
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • راهیابی ملی پوش گیلانی به فینال رقابت‌های آب‌های آرام آسیا
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • تقدیر از ۲ خوزستانی در روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند