Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@03:05:44 GMT

حسین نوری: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۱۹۳

حسین نوری: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نوری در مورد ابتلایش به بیماری کرونا اظهار داشت: روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. وقتی این ویروس وارد بدن می شود، علائمش بعد از گذشت چند روز بروز پیدا می کند. من جز باشگاه جایی نمی رفتم. یک برهه به خاطر اینکه اعلام شد لیگ برگزار می شود، باشگاه مان شلوغ شد و فکر کنم آنجا به کرونا دچار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیماری ام با یک تب و لرز شدید شروع شد که با مراجعه به پزشک متوجه شدم بیمار شده ام. الان خوبم و دارم تمریناتم را ادامه می دهم.

وی در مورد اینکه آیا بعد از ابتلا به کرونا و درگیر شدن ریه اش، در تمرینات به لحاظ نفس کم نمی آورد تاکید کرد: خیر؛ خداراشکر در تمریناتی که انجام می دهم مشکلی ندارم. خوب تمرین می کنم و منتظریم اتحادیه جهانی زمان برگزاری مسابقات را مشخص کند که دوباره روی تشک برویم.

نوری درخصوص رقبای داخلی اش و اینکه آیا امیدوار به کسب سهمیه وزن ۸۷ کیلوگرم المپیک توکیو است، گفت: هر کسی بهتر باشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. در وزن ما کشتی گیران ازبک و قرقیزستان در بین آسیایی ها سهمیه گرفته اند و فقط ژاپن هست که نگرفته که فکر کنم سطح بالایی ندارد. در اروپا هم فقط کشتی گیران ترک و آذربایجان سهمیه نگرفته اند.

این کشتی گیر کرجی با تاکید بر اینکه تعطیلات باشگاه ها در سراسر دنیا باعث افت کشتی گیران می شود، ادامه داد: با دوستان کشتی گیرم در اروپا در ارتباطم، آنها بیشتر تمرین بدنسازی دارند و تمرین کشتی ندارند. کشتی گیر در این وضعیت اگر تمرین نکند، افت می کند. امیدوارم زودتر زمان برگزاری مسابقات را اعلام کنند تا بتوانیم تمرین کرده و خودمان را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم. فکر می کنم اگر تعدادی کشتی گیر در هر وزن را انتخاب کرده و در اردوی تیم ملی قرنطینه کنند، برای مان بهتر باشد چون این بیرون به لحاظ کرونا شرایط جالب نیست.

وی با اشاره به اینکه یک بار با رامین طاهری کشتی گرفته و به او باخته، گفت: یک بار با هم کشتی گرفتیم و رامین برنده شد. طاهری پهلوان است.

حسین نوری حمایت دایی اش را دلیل رو آوردن به کشتی دانست و ادامه داد: دایی ام که خیلی هم خوش تیپ و خوش قامت بود، کشتی می گرفت. یک روز دستم را گرفت و در باشگاه کشتی ثبت نام کرد. در خانواده فقط من کشتی می گیرم. برادر بزرگم نیز همیشه به من لطف دارد. من در کشتی به یک جاهایی رسیدم که نفر اول شدم اما اعزام نشدم. برگشتن سخت بود ولی با کمک خانواده و دوستانم دوباره برگشتم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان، سامان طماسبی و حمزه یرلی کایا را کشتی گیران محبوبش در داخل و خارج کشور عنوان کرد و در مورد حمایت اداره کل ورزش استانش (البرز) از خود، گفت: مدیر کلا ورزش همیشه لطف داشته اما حمایتی دراین چند سال ندیدم!

وی در مورد تاثیر موفقیت چشمگیر کشتی فرنگی در المپیک ۲۰۱۲ در استقبال از این رشته، تاکید کرد: کشتی فرنگی با آن اتفاق خیلی جان گرفت. خود من آن زمان در اردوی تیم ملی بودم و باانگیزه تر شدم. خیلی اتفاق بزرگی بود.

حسین نوری در خاتمه با تاکید بر اینکه ۸۷ کیلوهای ایران قادر به کسب مدال المپیک هستند، تصریح کرد: در این چند سال با بهترین ها کشتی گرفتیم اگر قسمت بود و صاحب دوبنده تیم ملی شدم، به مدال المپیک فکر میکنم. ۸۷ کیلوهای ایران به سطح مدال المپیک رسیده اند.

کد خبر 4999260

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین نوری کشتی فرنگی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی باشگاه پرسپولیس فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی ورزش همگانی فیفا وزارت ورزش و جوانان کشتی گیران حسین نوری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید

کاروان ورزشی ایران تاکنون موفق به کسب ۲۱ سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکصد روز تا آغاز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی مانده است. تاکنون ورزشکاران کشورمان موفق به کسب بیست و یک سهمیه این بازی‌ها شده‌اند که هفت سهمیه اخیر به شرح زیر است:

آرین سلیمی در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم و مبینا نعمت‌زاده در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم تکواندو.

شمشیربازی با کسب سهمیه تیمی اسلحه سابر توسط علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی موفق به ثبت سه سهمیه انفرادی و یک سهمیه تیمی شدند که در حال حاضر سه سهمیه رسمی است.

علی داوودی در دسته فوق سنگین و میرمصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری کسب سهمیه کرده‌اند.

پیش‌تر نیز ملی‌پوشان کشورمان سهمیه‌های زیر را کسب کردند:

ناهید کیانی در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم و مهران برخورداری در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم تکواندو.

تیراندازی هانیه رستمیان در تپانچه ۲۵ متر، شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ ۱۰ متر، محمد بیرانوند در اهداف پروازی.

در کشتی آزاد در وزن‌های ۶۵، ۸۶، ۱۲۵ و در کشتی فرنگی در وزن‌های ۶۰، ۶۷، ۹۷، ۱۳۰ کسب سهمیه شده است.

دوچرخه‌سواری در بخش جاده یک سهمیه کسب کرده است.

همچنین پیکارهای کسب سهمیه کشتی در قاره آسیا از سی‌ویکم فروردین در بیشکک قرقیزستان آغاز خواهد شد و تیم ملی کشتی آزاد برای کسب سه سهمیه وزن‌های ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم و تیم ملی کشتی فرنگی برای دو سهمیه در وزن‌های ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در این پیکارها حضور دارند.

منبع: ایرنا کد خبر 745352

دیگر خبرها

  • خالقی‌فر: تمام وجودم را برای پرسپولیس گذاشتم
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • تحلیل سهرابیان از وضعیت قایقرانان در گزینشی المپیک/کار سختی داریم
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • بازگشت تیم ملی کشتی آزاد با جام قهرمانی
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • آیت‌الله العظمی نوری همدانی: پاسخ کوبنده سربازان اسلام و گروه‌های مقاومت بسیار به جا و مورد حمایت است‌