Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه فدراسیون دوچرخه سواری با شهرداری منطقه 17 در راستای استفاده از ظرفیت های این منطقه برای برگزاری مسابقات، همایش ها و اردوهای تیم های ملی دوچرخه سواری امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، امروز محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران ضمن بازدید از فدارسیون و ساختمان در حال احداث، تفاهم نامه ای را با فدراسیون دوچرخه سواری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تفاهم نامه مقرر گردید زیرساخت های دوچرخه سواری که به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در حوزه سلامت و هم در مباحث شهری مثل کاهش ترافیک، کاهش آلودگی ها و کاهش هزینه ها موثر است برای استفاده عموم فراهم گردد. هدف از این تفاهم نامه، مهیا شدن بستری مناسب برای برگزاری همایش ها، مسابقات و آماده کردن زیر ساخت جهت تردد دوچرخه سواران منطقه می باشد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این نشست گفت: همان طور که در جلسات قبل به آن اشاره داشتیم ما توانایی برگزاری مسابقات و نمایشگاه را در منطقه 17 داریم و امیدواریم با توجهی که شهردار محترم منطقه نسبت به دوچرخه سواری دارند در آینده نزدیک بتوانیم گام های موثری برداریم. نصب تابلو حق تقدم با دوچرخه یکی از نکات کلیدی در احداث در خیابان ها است که باید به آن توجه زیادی داشت.

محمود کلهری، شهردار منطقه 17 هم با اشاره به اینکه ما باید از فضای عرض گذر خودرو کم کنیم اظهار داشت: همواره تاکید زیادی بر استفاده از دوچرخه در حمل و نقل شهری داریم. حتی مدیران را در نواحی شهرداری مکلف به استفاده از دوچرخه کردیم که با استقبال آنها روبرو شده و امروز شاهد آن هستیم که در سرکشی های میدانی از این وسیله استفاده می کنند. ما باید از فرصتی که به خاطر کرونا بدست آمده استفاده کنیم و برای فرهنگ دوچرخه سواری ورود جدی داشته باشیم. پس باید تا آنجا که امکان دارد از فضایی که برای عرض گذر خودرو وجود دارد کم کرده و به فضای دوچرخه سواری اضافه کنیم.

در پایان مراسم تفاهم نامه ای میان فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه 17 برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری توسط هر دو نماینده به امضا رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تفاهم نامه منطقه 17

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند