Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@09:23:07 GMT

شورای تهران: مسیر تردد خودروهای سوخت رسان امن تر شود

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۲۴۴

شورای تهران: مسیر تردد خودروهای سوخت رسان امن تر شود

«محمد سالاری» روز شنبه این مطلب را به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: جلسه بررسی راهکارهای رفع خطر از نقاط بحران آفرین شهر تهران انبارهای مواد شیمیایی واقع در محدوده شهر تهران برگزار شد.

سالاری افزود: در این جلسه مسئولان مرکز تحقیقات مسکن وزارت راه و شهرسازی، مدیریت بحران استانداری تهران، مدیریت بحران و آتش نشانی شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۵، دبیران شورایاری محلات شهران جنوبی و شمالی، اداره کل حقوقی شهرداری و نماینده محترم سپاه ثارالله حضور داشتند اما متاسفانه معاون و مسئول مربوطه در وزارت نفت برغم ارسال دعوتنامه در این جلسه حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ایمنی انبارهای نفت شهران و خطوط انتقال سوخت، تردد روزانه تریلرهای حامل سوخت، مجاورت محله شهران با محدوده های پهنه‌های گسلی، باندول های اطراف مخازن نفت، اقدامات ایمنی و نصب تجهیزات و استانداردهای مربوطه توسط مسئولین وزارت نفت و نهایتا موضوع ضرورت انتقال انبارهای مذکور از موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

سالاری عنوان کرد: در ادامه جلسه گزارش هایی توسط مرکز تحقیقات وزارت مسکن، مدیریت بحران شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، شورایاری محله و شهرداری منطقه به صورت مبسوط ارائه شد که حاکی از این بود که طی سال‌های گذشته مجموعه قابل‌توجهی از اقدامات ایمن ساز مبتنی بر استاندارد های لازم انجام شده است و این مخازن با ظرفیت حداقلی فعال هستند.

به گفته وی، نهایتا مقرر شد، اقدامات لازم جهت راستی آزمایی و اخذ گزارشات دقیق و اطمینان بخش نسبت به بازدید میدانی با حضور کارشناسان مربوطه انجام شود.

وی یادآور شد که تعدادی از اعضای شورای شهر طی پیشنهادی خواستار امضای تفاهم نامه میان شهرداری تهران و مسئولین وزارت نفت به منظور آماده سازی و استانداردسازی مسیر جایگزین برای مسیر تردد تریلرها و انتقال مسیر تردد خودرو های سوخت رسان از محلات مسکونی به مسیر امن تر شدند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران  در پایان از عدم حضور مسئولان مربوطه وزارت نفت در این جلسه گلایه کرد و گفت: علی رغم اینکه وزارت نفت در انجام ماموریت هاو مسئولیت های محوله کارنامه قابل قبولی دارد  اما عدم حضور مسئول مربوطه در جلسه اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم، قابل توجیه نیست.

چندی پیش «مجید فراهانی» عضوشورای شهر تهران، نسبت به وجود انبار نفت در محله شهران و خطرات احتمالی هشدار داده بود.  

برچسب‌ها شورای شهر وزارت نفت شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر وزارت نفت شهر تهران شورای شهر وزارت نفت شهر تهران شهرداری تهران شهر تهران شورای شهر وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ

در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی واگذاری بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1403 که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله 99 مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی،‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آ‌موزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی،‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است،‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب خواهد شد | پوشش فیبر نوری؛ بیش از ۷ میلیون خانوار
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • تردد پاک به معنای واقعی با موتورهای هیدورژنی پرقدرت
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • نتیجه جلسه وزیر صمت با شورای رقابت چه بود؟
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند