Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ «جرت بلانک» هماهنگ‌کننده پیشین وزارت خارجه آمریکا و ناظر اجرای برجام در دوره اوباما در توئیتر خود خطاب به پمپئو وزیر خارجه آمریکا نوشت: «شما یک رأی در شورای امنیت کسب کردید و فقط خدا می‌داند که شما چه به جمهوری دومینیکن گفته‌اید تا آن یک رأی را کسب کنید. شما فرصت محدود کردن فهرست تامین‌کنندگان تسلیحات به ایران را به طور کامل از دست دادید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما خود عین شکست هستید. پاسخگویی در راه است.»

گفتنی است که قطعنامه آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با  ۱۱ رای ممتنع، ۲ موافق (آمریکا و جمهوری دومنیکن) و ۲ مخالف، به طور رسمی با مخالفت شورای امنیت سازمان ملل مواجه شد.

 

 

اخبار مرتبط هدف ترامپ از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از زبان دستیار جان کری قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رای نیاورد محکومیت تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سوی یک مقام روس آخرین تلاش های آمریکا برای تحریم تسلیحاتی ایران از زبان برایان هوک

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا شورای امنیت مایک پمپئو تحریم تسلیحاتی ایران تحریم تسلیحاتی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العربیه، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیروهای انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن ها و یا محل ثبت فعالیت آن ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهادهای ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

کد خبر 6063123

دیگر خبرها

  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • وزیر نفت پاکستان: ما به گاز ایران نیاز داریم
  • نامه بیش از یک صد نماینده پارلمان انگلیس درباره تحریم تسلیحاتی اسرائیل
  • آمریکا: از پروژه خط لوله گاز پاکستان- ایران حمایت نمی‌کنیم
  • آمریکا با پروژه گازی ایران و پاکستان مخالفت کرد!
  • واشنگتن: از پروژه گازی ایران و پاکستان حمایت نمی‌کنیم
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • چند نکته درباره قطعنامه ۵۹۸، غرامت و ۵ سئوال از وزیر خارجه
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان