Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@17:55:16 GMT

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای استانی فارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۳۰۶

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای استانی فارس اعلام شد

مصطفی اژدری، شنبه در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری حوزه سپاه و بسیج فارس، افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جشنواره‌ای است که در آن افراد، گروه‌ها و تشکل‌های رسانه‌ای آثار تولیدی یک سال گذشته خود را که در قالب یک دوره زمانی خاص تهیه شده به دبیرخانه جشنواره ارائه می‌دهند.

وی بیان داشت: در نهایت در اختتامیه این جشنواره که همراه با برپایی یک گردهمایی کشوری است، ضمن معرفی آثار برتر از نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد و تجربیات و نتایج این جشنواره برای بهره‌مندی عموم اصحاب رسانه و یا گروه‌های خاص رسانه‌ای پس از برگزاری، انتشار می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اژدری اضافه کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

او گفت: آثار ارسالی به این جشنواره باید در قالب فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی (اطلاع رسانی تصویری) و گرافیک متحرک (موشن‌گرافیک) باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های این استان برای شرکت در این جشنواره تا سی‌ام آبان ماه ۹۹ مهلت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.Aboozarha.ir نسبت به بارگذاری آثار به صورت "پی دی اف" به همراه با لینک مربوطه اقدام کنند و پس از پایان مهلت مقرر، آثار ارسالی برای ارزیابی تحویل هیات داوران خواهد شد.

به گفته اژدری، شرکت کنندگان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر در این جشنواره شرکت کنند و آثار تولیدی آنها باید در بازه زمانی آذرماه سال ۹۸ تا پایان آبان ماه ۹۹ تولید شده باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس افزود: پس از انتخاب نفرات برتر و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان فارس، آثار منتخب این جشنواره به مرحله کشوری راه می یابد و با سایر برگزیدگان استان‌ها به رقابت می‌پردازد.

اژدری اظهار داشت: در ۲ سال گذشته که جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان فارس برگزار شد، شاهد استقبال قابل قبول اصحاب رسانه از این جشنواره بودیم و خبرنگاران فارس در مرحله کشوری هم حائز رتبه‌های برتر در بخش‌های مختلف شدند.

وی گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس برگزار می‌شود.

اژدری، در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به اهمیت و نقش جنگ نرم و رسانه‌ها به‌ عنوان مهمترین ابزار در این نبرد، ایجاب می‌کند مسوولان با آگاهی از وضعیت تهدیدآمیز موجود و گستره فعالیت‌های رسانه‌ای کشورهای مخالف ایران، با نهایت دقت و ظرافت با ارسال پیام‌های بهنگام و معطوف به هدف، بر افکار عمومی داخلی و بین‌المللی تاثیر بگذارند.

وی ادامه داد: همچنین رسانه‌ها باید با فعالیت‌های هدفمند و هوشمندانه در داخل و خارج کشور و استفاده از تمام ابزارها و قدرت نرم به بهبود قدرت معنوی، افزایش نفوذ، ایجاد جذابیت، اقناع و هدایت افکار عمومی داخل و خارج کشور بپردازند که برآیند آن افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور است. 

برچسب‌ها شیراز سازمان بسیج مستضعفان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز سازمان بسیج مستضعفان فارس شیراز سازمان بسیج مستضعفان فارس جشنواره رسانه ای ابوذر اصحاب رسانه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد

 با اتمام داوری آثار از بین ۵۰۰ اثر ارسالی از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید اسامی برندگان این دوره به شرح ذیل اعلام شد: 

 در بخش ویژه  اثر فائزه نخعی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

 احمد صیفوری،  مهدی امین زاده  و مهلا جنابی  به ترتیب رتبه های اول تا سوم این دوره از جشنواره ملی راوی خورشید را به دست آوردند. 

بیشتر بخوانید: 

جشنواره ملی راوی خورشید برگزار می شود 

 در این دوره از جشنواره  آثار طا‌ها مختارآبادی، فاطمه محمدی از قم ، معصومه یحیی زاده، ساجده حاج حسینی از نوق و محمدرضانقی ماهانی به عنوان آثار قابل تقدیر معرفی شدند. 

اولین جشنواره ملی راوی خورشید، همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیمای کرمان با هدف روایتگری از گوشه و کنار این حماسه مردمی در بخش های مستند و عکاسی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت