Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، غذا و دارو، معاونت امور اقتصادی استانداری درخواست می‌شود نشستی با واحد‌های تولیدکننده ماسک برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها برگزار شود چراکه فعال شدن هر کدام از این واحدها، ظرفیت خوبی برای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: روند تخصیص پارچه از سوی وزارت صنعت باید از جانب سازمان صمت استان پیگیری شود و بر اساس میزان سهمیه‌ای که در سامانه وزارتخانه به آن‌ها ابلاغ می‌شود، سهمیه تخصیص داده شود و واحد‌های تولیدکننده ماسک از این مسئله غافل نمانند.

بن عباس بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته از سوی اداره کل بازرسی استانداری و سازمان‌های مردم نهاد در یک شرکت تولیدکننده ماسک، بازرس تعیین و مستقر شد و امروز ۱۷۰ هزار ماسک تحویل شرکت پخش استان شد و متعهد شدند فردا نیز تعدادی دیگر ماسک تولید کنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان تصریح کرد: درباره قیمت ماسک با سازمان صمت هماهنگی لازم صورت گرفت و بنا شد این سازمان پس از دریافت آنالیز قیمت و مستندات شرکت تولیدی ماسک، قیمت نهایی را اعلام کند و ضرورت دارد با توجه به شرایط فعلی و نیاز مردم، ماسک با قیمت مناسب در اختیار آن‌ها قرار گیرد تا همه اقشار بتوانند قدرت خرید ماسک را داشته باشند.

این مقام مسئول گفت: واردکنندگان ماسک در استان هستند که می‌توانند ماسک را از خارج از کشور تأمین کنند و ضرورت دارد شرایط ثبت و سفارش برای واردات مهیا شود، همچنین می‌توان از ظرفیت منطقه آزاد اروند در این زمینه کمک گرفت.

او اظهار داشت: برای انتخاب نقاهتگاه‌های مناسب در سطح استان نشست‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و سایر مجموعه‌ها برگزار و مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیاز‌های شهرستان‌ها را بررسی و اعلام کند تا بر اساس آن تصمیم‌گیری و اقدام شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی