Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@03:38:40 GMT

دیدار رئیس فدراسیون کبدی با مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۷۴۴۷۴

دیدار رئیس فدراسیون کبدی با مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش

‍‍‍‍‍‍

رئیس فدراسیون کبدی به همراه رئیس کمیته جوانان با مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دیدار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کبدی، عباس اورسجی با هدف تعامل هرچه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در زمینه همگانی کردن رشته کبدی، ظهر امروز به همراه کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان فدراسیون با حمید بنی‌تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار برنامه‌های همگانی فدراسیون کبدی و پویش‌هایی که این روزها با توجه به ویروس کرونا برای تمامی استان‌ها در نظر گرفته شده است، مطرح شد که با استقبال و حمایت بنی‌تمیم نیز همراه بود و وی عنوان کرد: وزارت ورزش از برنامه‌هایی که به رشد و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده منجر شود، حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد. بر همین اساس یکی از رشته‌هایی که مورد حمایت همه جانبه وزارتخانه است، رشته زیبا و بومی کبدی است که می‌تواند نقش موثری در سلامت خانواده های ایرانی داشته باشد.

بنی‌تمیم در پایان گفت: رشته کبدی در کنار مبحث قهرمانی در زمینه همگانی و استعدادیابی هم جزو فدراسیون‌های موفق کشور در این چند سال گذشته است و این عملکرد خوب فدراسیون در تخصیص بودجه مناسب تاثیرگذار خواهد بود.

اورسجی هم ضمن تشکر از حمایت‌های مدیرکل توسعه ورزش همگانی از جدیت فدراسیون و هیئت‌های استانی در سال جاری برای توسعه پایدار کبدی در سراسر کشور گفت: امسال قصد داریم با کمک مربیان سازنده خود در استان‌های مختلف ورزش کبدی را به شکل‌های مختلف برای خانواده‌ها تعریف کنیم و این رشته اصیل ایرانی را با یک برنامه منسجم وارد سبد ورزش خانوارها کنیم.

کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های بنی تمیم گفت: کمیته جوانان فدراسیون در کنار کمیته همگانی برنامه های بسیار مدون و متنوعی برای جوانان کبدی کار سراسر کشور دارد و انشالله قصد داریم اوقات فراغت کبدی کاران جوان را به بهترین شکل ممکن پر کنیم.

احمدی: مبلغ قراردادها در لیگ کبدی پایین است/ پاداش قهرمانی جهان هنوز پرداخت نشده است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کبدی بیشتر بخوانید... رضایی‌مهر: پول توجیبی نداریم چه برسد به مکمل/ امیدوارم زودتر مسابقات کبدی آغاز شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رضایی‌مهر: پول توجیبی نداریم چه برسد به مکمل/ امیدوارم زودتر مسابقات کبدی آغاز شود واژه های کاربردی مرتبط کبدی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اشاره فردیناند به احتمال جدایی مسی از بارسلونا ۲ ملاقات بارتومئو با پوچتینو برای جانشینی ستین در بارسلونا ۳ بازیکنان بارسلونا خواهان سرمربیگری ژاوی هستند/ شرط مسی برای تمدید قرارداد ۴ بارسلونا ۲ - بایرن مونیخ ۸ ؛ بایرن مونیخ با تحقیر بارسلونا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید ۵ توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی ۶ رونمایی منچستریونایتد از پیراهن دوم خود برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ ۷ ستین: این شکستی فوق‌العاده دردناک بود/ تغییرات آینده در بارسلونا به من بستگی ندارد ۸ سرمربی داماش: جوانمردانه و با تمام وجود به مصاف آلومینیوم اراک می‌رویم/ بازیکنانم درس بزرگی به این فوتبال دادند مهمترین اخبار ورزشی فرصتی که فیفا و AFC به فوتبال ایران دادند/ تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی به سود لیگ مهدی: سازمان لیگ قراردادها را افشا نکرده است/ برای فینال جام حذفی به مجوز اسکوچیچ نیاز داریم صانعی: برای جام جهانی فوتسال باید به فکر بازی‌های تدارکاتی بهتری باشیم/ امسال یک ششم اردوهای ما برگزار شد توافق ریوآوه و پورتو برای انتقال مهدی طارمی مهمترین اخبار تسنیم بیانیه سپاه پاسداران | توافق ننگین امارات و دولت جعلی صهیونیست‌ها بزرگترین خیانت تاریخی ضد آرمان قدس است قالیباف: مردمی‌سازی باید در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد نادران: فروش اوراق سلف نفتی بدون مجوز غیر قانونی است آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۶۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته/تنها نقطه سبز کشور "زرد" شد اخبار توافق عادی‌سازی| توافق امارات در خدمت اهداف انتخاباتی ترامپ و نتانیاهو/ دلایل واکنش تند آنکارا علیه ابوظبی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کبدی کبدی توسعه ورزش همگانی فدراسیون کبدی کمیته جوانان وزارت ورزش بنی تمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان