Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم فوتبال استقلال و پیکان امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دو تیم فوتبال استقلال و پیکان امشب در ورزشگاه آزادی و از هفته 29 لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به همین منظور دقایقی قبل، اعضای دو تیم استقلال و پیکان و تیم داوری وارد استادیوم آزادی شدند تا مهیای شروع مسابقه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر پیکان استقلال و پیکان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۷۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم

همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی تهران مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم صدهزار نفری آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. در روزهای گذشته اقدامات لازم پیرامون سهولت در ورود و خروج عموم مردم، چگونگی تردد از طریق تونل‌ها به استادیوم آزادی، محل استقرار پارکینگ خودروها انجام شده است تا این مراسم قرآنی به نحو مطلوب در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

حال و هوای ورزشگاه آزادی قبل از آغاز مراسم

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی

از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟

برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟

اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.

درخواست پلیس راهور از مردم

جانشین پلیس راهور تهران از مردم خواست تا امروز از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کرده و با پلیس راهور برای برگزاری مراسم محفل امام حسنی ها همکاری کنند.

تدارک تمهیدات ایمنی و بهداشتی برای حضور خانواده‌ها در محفل قرآنی

دانیال خسروی، مسوول فنی برگزاری برنامه محفل قرآنی امام حسنی ها، در رابطه با نحوه آماده سازی ایمنی این اجتماع قرآنی گفت: تمام تمهیدات ایمنی برای حضور خانواده‌ها در جشن قرآنی وجود دارد.

بروز رسانی می‌شود ...

دیگر خبرها

  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • (ویدئو) ورزشگاه آزادی برای جشن ۱۵۰ هزار نفری آماده می‌شود
  • تا ساعتی دیگر محفل بزرگ قرآنی امام حسنی ها آغاز می شود
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • پلیس: از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • از توقف در حاشیه معابر استادیوم آزادی خودداری کنید
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • تمهیدات ترافیکی مراسم امام حسنی‌ها (ع) در ورزشگاه آزادی اعلام شد